Bu Blogda Ara

22 Haziran 2011 Çarşamba

TUR-KAÇANLAR

Dün başladı 5 günlük Düzce-Karabük-Bartın turum.İki gündür 800km salladım direksiyonda.Bir oraya bir buraya.Yine bir mağaza açılışı,yine bir koşturmaca.Herşeyi organize et,takip et,eksiklikleri gider.Bartın bizim yer aşinayız.Düzce'de ise ilk defa kalıyorum.Sonradan kontenjandan şehir olan merkezlerden Düzce.Plaka 81(severim gereksiz bilgiyi).Ama beğendim.İyi hizmet edilmiş Düzce'lilere. Otele de binbir şüpheyle geldim ama iyi çıktı.Rumble Fish gibi 5* takılmıyoruz. Kesemizi düşünüyoruz.Oda servisi var mı acaba:)

Bu turun kötü yanı cuma akşamı James Blunt'ı kaçırıyorum.Bileti de almıştık artık başkası nemalancak.Romantik değilimdir ama severim romantik Blunt'ı. Bari cd'sini dinliyim bugun arabada dedim,onu da bozmuşum.Artık yurtdışı konserinde yakalarız İngiliz'i.
Kaçırmak demişken düğün patlaması var temmuz sonuna kadar demiştim ya.Bugün de 6.ya davet aldım.Davete icabet etmek gerekir denir.Bu düğünler efes one love fest ve rockn coke'un da kaçması demek.cake,moby,travis,limp bizkit dinlemek varken tarkanla,serdarla eller havaya.


Rumble Fish bırak artık anıları,keşkeleri,ilişkileri,melankoliyi. Önümüze bakalım.Önümüzde cmtsi var kaçıyosun.Daha olympos,küba var:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder