Bu Blogda Ara

4 Eylül 2011 Pazar

US OPEN 2011



İkinci haftayı diğer bir deyişle 4.turu bekleyemeden döktürmeli.Doldum taştım zira.


Hıncal Uluç'a uyuz olanlar vardır bir de sevenler.Seven de sevmeyen de takip eder o ayrı.Ben orta okuldan beri severek takip edenlerdenim.Üniversiteden sonra biraz ben de koptum,fikir ayrılığına düştüğümüz çok oldu,şimdilerde yine aramız iyidir.Yıllardır spor televizyonculugu adına trt'ye ve yayıncı kuruluşlara giydirir hıncalım.Sonuna kadar arkasındayımdır.Hele ki Marsel İlhan'ın ikinci tur maçıyla ilgili gazetede en ufak bir haber,ntvmsnbc'de ufak bir detay bile yar almayınca dedim yuh artık.Ayıp hakikaten ayıp.Bunu devlet kanalı degil de özel spor kanalı ve türevi yapınca daha vahim bir hal alıyor.Bnm gibi devsirme sporcuyu icinize mi sindiremiyorsunuz da Özbek asıllı Türk tenis sporcusunun Dünyanın en önemli 4 büyük tenis turnavısından birinde yaptığı ikinci tur maçının bilgisini vermiyorsunuz a GERİZEKALILAR?


Tenis sevgimi daha da fazla yaşayabildiğim bir turnuva oluyor.Çünkü tatil bahanesiyle daha çok maç izliyorum,daha sıkı takip ediyorum.Tenis biraz şanssız spordur.Maç sonucunu okursun 3-0,ya da 6-3,6-2,6-4 geçersin.Halbuki her setin,oyunun bi hikayesi vardır.sonucuna bakıp kolay gectigini dusundugun mac belki 3 saatten fazla surmustur,ya da 6-4 gordugun sonuc 0-4'ten 6-4 olmustur.İlk 3 turun mac trafigini yakalamak zor o yuzden ben de 4.turdan baslarım ama ne buyuk yanlıs oldugunu yine gördüm.(tabi bu turnuvada saat farkı lehimize).


İkici turda eski kurt Ferrero,Monfils(7)'i 3-2 yendi mesela.yakın skorlarla 4 saat 48 dakikada.Young-Wawrinka macı da cok guzeldi.Robin Haase-Murray macında Murray 2-0dan 3-2 aldı.Haase son sette 4-0 yenikti,3 kere sağlık molası alıp sırt masajı yaptırdı ve 4-4 'e getirdi,sonunu getiremedi ama macın hikayesi guzeldi.David Ferrer James Blake'i 3-0 yendi ama iki forehandi kuvvetli tenisciyi izlemek buyuk zevkti. 1.turdaki Karlovic,Gonzales macı da iki iyi servisci mucadelesi bakımından cok guzeldi.


3.turda yine iyi maclar var(dı).


Djokovic-Davydenko(Nadal'a karsı bireysel ustunlugu olan tek tenisçi 6-4) : 3-0

Dolgopolov-Karlavic:3-1

Federer-Cilic:3-1(federer zayıflamış,fiziksel acıdan iyi,ama cilic kendi kendine kaybetti diyebiliriz

Tsonga-Verdasco:3-0(iki agresif,sert tenisci,seyir zevki yuksek maç)

Bugün 3.turda


Del Potro-Giles Simon,Lopez-Murray(supriz olabilir),ve tabiiki Nadal -Nalbandian(comeback olur mu?)


Cincinatti'den sonra Mark Fish'e de özel dikkat!!


Not: turnuvada toplamda mı yoksa sadece erkeklerde mi hatırlamıyorum ama 18 mac sakatlıktan dolayı yarıda kaldı.


Bayanlarda da seyir zevki cok mac oldu.Cok seribası elendi.


Azarenka(4) kura azizliği yaşayıp Serenaya elendi 3.turda.

Schiavone yine inatcılıgını konusturup mac puanı cevirip,macı final setine goturup 3 saatte kazandı.

Pavluychenkova,Jankovic'i sahadan sildi.Petkovic 4.tura cıktı "Petko" dansı yaparak selamlıyor seyirciyi,cok sempatik:)RAdwanska,Bartoli,Li na,MaSha erken veda edenler.


4.turda özellikle üst tabloda cok iyi maclar var.

Wozniacki-Kuznetsova,Williams-Ivanovic,Pavluchenkova-Schiavone

Alt tabloda sacmalamazsa Vera Zvanerova finale gelir.


Dün Çeşme'den Rumble Fish aradı.Us open bilgime başvurdu bazı konularda.Sonra soyle bir yorum yaptı."Schiavone'yi görünce tv yi kapatmak istiyorum" kibarca çirkinliğine gönderme yaptı.O anda ispanyol balık etli Arantxa Sanchez aklıma geldi.Steffi'min düşmanlarından.Hangisi daha çirkin diye düşündüm ve kadınlardan soğudum birkaç saatliğine.


Hey Rumble,önemli olan tenis,iyi oyun,Ruslar bas dondursede,güzellik yarışmasında değiliz.Özleştirimi yapar,yazıyı sonlandırırım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder