Bu Blogda Ara

23 Haziran 2011 Perşembe

Summer Nights

Grobelaara J
Evet çok pesimist takıldım bu aralar. Tanımayan da “adama bak, ölüyooo romantizmden diyecek.” Yaz geldi hala denize giremedim ondandır bu karamsarlık. Acil toplamam gerekiyor kendimi. Olympos dedin, Olympos max. 3 gün, Küba’ya mevsim farklılığı nedeniyle kışın gideceğiz, ama Dubrovnik ama Saint Petersburg ama Odesa, peki bunlar ne olacak. Bayram tatili planımız hala yok. Bizim Ekim geldiğinde Summer Nights klibini çekmemiz gerekiyor Grobelaar. O klip çekilecek. Yaz aşkı gençlere özel bir şey mi? 30 yaşını geçtik diye yaz aşkımız olmayacak mı?  
Otel meselesine gelince.. Sen patronsun Grobelaar. Biz fabrikada tütün sararız, biz Yaşar ustayız, sen kodaman patron. Kaçıncı mağazanı açtığını sen bile bilmiyorsun. Senin ki biraz bohemian rapsody be Grobelaar.
Sonuçta ikimizde,  kibiri ayaklarımızın altında ezmiş adamlarız JJJ senin iş yoğunluğun geçsin, benim ki geçsin, Temmuz 15 ten sonra vira sahil vira eğlence. Ben bu arada Ayayorgi’ye demirlersem kusura bakma ama, hafta sonları dostum haftasonları J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder