Bu Blogda Ara

24 Haziran 2011 Cuma

BEN

Bir kız vardı.Şıpsevdi gönül hemen konmak istedi.Sanal ortamın dezavantajını yaşadım . sabırla(nasıl olduysa),doğru şekilde de yaklaştım halbuki ama olmadı.Ortak arkadasımız da sagolsun bayagı beceriksizdir bu konularda yoksa odun mu desem,faydası dokunmadı.
Bu ortamda olmaması karşı tarafın saygınlığını arttırdı da bizim elimiz boş kaldı,kazanan kim kaybeden kim anlamadım.
Kız james blunta gidiyormus.caktırmadan öğrendim.Dısarda bir karşılaşsak değiştiririm gidişatı diye güvenirim kendime,az da olsa ona rastlama sansım olabilirdi konsere gidebilseydim,bulurdum onu o kalabalıkta.En kotu ona bakarak "its time to face the truth,i will never be with you" derdim.Kötü oldu be.

Düzce'de de rastladım hoş bir kıza.İki gün kaçamak bakışlar,gitsem olacak bişeyler.Öyle şeyler değil ama.Peki sonra nolcak.İstanbulda iki farklı yakaya dayanamıyorum,Düzce nasıl olur ki?Yine koydum önüme engeli işte.Ben yine blogdaki resimdeki yalnız adam olayım en iyisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder