Bu Blogda Ara

4 Şubat 2012 Cumartesi

Dublörün Dilemması


Sanırım 2005 yılıydı. Bir arkadaşımın elinde görmüştüm bu kitabı.Herşeyi yapmak için zamanın, mekanın, kaynağın, altyapının, yeterli işgücünün olduğu bir yıldı 2005 yılı benim için ama bu kitabı okumadım, kapağı ne kadar ilgimi çekmiş olsa da...
Neyse hiç bir şey için hiç bir zaman geç değildir deyip kitabı geçen ay içinde okudum.Karakterler, kurgu, olaylar, kitabın akışı tek kelime ile "mükemmel". Kitabı bitirdiğimde ilk aklıma gelen Paramparça Aşklar ve Köpekler oldu. Murat Menteş'in kelimeleri yanyana dizmesine, müzik bilgisine, film bilgisine hayran oldum. Fırsatınız olursa okuyun, okutturun...

P.S 1: Kitap yakın zamanda film yapılacakmış söylentileri dolaşmakta, bu iyi haber.
P.S 2: Kitap Kapağında Leyla ile Mecnunumuzun yönetmeni Ah Muhsin Ünlü'de var, Murat Menteş ve Gökdemir İhsan Gürsoy'da.
P.S 3: Kitabın konusundan bilerek bahsetmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder