Bu Blogda Ara

29 Ocak 2012 Pazar

BERBER

Bu nasıl bir alışkanlıktır.Yıllarca aynı berbere gitmek.Kopamamak.Ne uğraşcan bir başkasına şöyle kes,böyle tara diye laf anlatmaya.Otur koltuğa,her zamankinden bakışını at,halletsin. 15 sene olmuştur.Başkasına kestiremem,içim rahat etmez.
5 sene önce mekan değiştirdi.Aradı,yeni yerime bekliyorum dedi.Önceki yerle vedalaşmadım bile.Önünden geçerken içeriye bile bakmam,gerekirse kafayı öne eğerim.Berber dükkanıyla işim olmaz berberdir önemli olan.
3haftadır tembellikten gitmiyorum saç papaz oldu.Aradım randevu için.Dükkan devroldu dedi.Yeni işyeri sahibiyle pazarlık yapıyoruz şu an dedi.Kazanç oranını falan da paylaştı,hemen kuaför aleminin para kazanma muhasebesini yaptım tabi içimden.Heralde anlaşamıycaklar.Başka yere geçicek.Bu hafta netleşcek.Papaz saçla bir hafta daha birlikteyiz yapcak bişey yok.
Saolsun,iyi ağırlar iyi anlaşırız berberimle.Çalıştığı yerden 20km uzakta oturuyor.Ödüm kopuyor bir gün ben başkasının yanında çalışmayı bıraktım bizim orda kendi dükkanımı açtım diyecek diye.Saç için 20km gitmek zorunda kalırım diye.
Şİmdiki yer mi?Önünden geçmem.Geçersem içeriye bakmam.Vedalaşmam bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder