Bu Blogda Ara

29 Ocak 2012 Pazar

"DAYAN ANKARAGÜCÜ"

Haftaiçi tribünde bu pankart vardı.Futbolcular TT arenada tünelden çıkınca pankartla karşılaşıp tribüne çağrılıp destek gösterisiyle başladılar maça. A.gücünün durumu için söylenecek tek söz pankarta yazılmıştı,daha fazlası elden gelmezdi.
Sonuç belli.Başkent düşecek.Futbolculara üzülüyorum.Takımı her koşulda bırakmayıp mücadeleye devam eden 2-3 tanesini hayranlıkla takip ediyorum.Sadece topçulara üzülüyorum.Kulüpten,takımdan,haliyle renklerinden, sevgisizlik söz konusu.Hele yıllar sonra 1.lige çıkış hikayelerini(paşa yoluyla) öğrendiğimde daha da sinir olmuştum.
Başkanları,taraftarlarının yönetim ve teknik heyetlere davranışları hep itici gelmiştir.Askerde bir çocuk vardı.Gecekondu tribünündendi.Biraz konuşmuştuk.Umut Bulut da oralıymış.İtici gelen davranış tarzını örnekleyen bir laf etmişti.O sene de tehlikeli yerlerde dolanıyorlardı. "Herkes düşer,biz düşmeyiz".5 senedir ona inat düşmesini ilk istediğim takım A.gücüdür.Bu sene oluyor.Şu an ne hissediyor bilmiyorum,umrumda da değil.Burdan ona seslenelim. "Ankaragücü de düşer". Sonları Sakarya,Kocaeli,Göztepe olur mu orasını bilmem.Bu seneki ligin davasında çıkacak abuk kararlarla bir şekilde seneye süper ligde yer alırlar mı onu da bilmem.Yıllar sonra mesajımı verdim ya ben ona bakarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder