Bu Blogda Ara

14 Temmuz 2011 Perşembe

Kavun içi Dondurma

Dondurma yemeyi sevmem bilirsin... Bira denen zamazingo varken insan niye dondurma ile kendini avutur derdim hep. İstisnası var mıdır peki? Vardır. Kavun içi dondurma. Gidersin Sea Side’a (Alaçatı), güneşlenirken söylersin bir kavun içi dondurma, oh misss.
Genelde meyve yemeyi sevmem, meyve sadece içki de eşlik eder bana. Ama hor görme beni, 2 dönüm meyve bahçen( bilumum narenciye) olursa, kıyamazsın bana. Gözüm doydu arkadaş….. (sildim A.) İçkideki meyve olayımız da şöyledir:  Votka- vişne, votka- nar, cardinal-melon, ya da benim kokteylim (specialimdir söylemem tarifini) Karpuz hem adından hem de içeriğinden dolayı vize alamamıştır benden. %95 su olan meyve fuzulidir bana, bir bardak şekerli su içerim, yormam kendimi.
Not 1: Sevgili Grobelaar.O bakımsız olsun, o çirkin olsun.. Derdim o değil ki. Neden Jack alıyorum yanıma zannediyorsun.
Not 2: Sebze yenmez meyve yenmez, ne güzel işte. Kadınıma iş çıkartmam JJJ
Yazarken dinlenen şarkı: Gördüğüme Sevindim. Yazı ile çok alakalı oldu be…Neyse…

4 yorum:

  1. Her yazınızda ailenizin mal varlığıyla ilgili küçük bilgiler vermek alışkanlığınız sanıyorum.

    Sevgiler.
    A.

    YanıtlaSil
  2. çok doğru bir tespit, çok doğru bir uyarı...haklısın...eywallah A.

    Rumble Fish...

    YanıtlaSil
  3. Söylediğiniz gibi sadece "uyarıydı"
    Kırdıysam affola.

    YanıtlaSil
  4. yok be A.. ne kırılması, kırılacak bir tarafım kalmadı artık..uzatmaları oynuyoruz işte,görmüo musun :))))ama uyarıları dikkate alırım her zaman..iyi bak kendine

    Rumble Fish

    YanıtlaSil