Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2011 Pazar

4 DÜĞÜN 1 CENAZE

Bu hafta 4. düğünü devirdim.İyi ki zamanında iki takım elbise almışım.Dönüşümlü olarak giyip duruyorum.Bazen keten takımın içine tshirt atıyorum,bazen gömlek.Gravat(kravat-kim nasıl isterse oyle kullansın) takmayı sevmem.Sıkıyor napıyım.emniyet kemeri ve kadınlar gibi.Düğün gravatla başlasa bile yarım saat sonra çıkar.Kadınların ömründen biraz kısa sadece.
Her düğünde hatıra diye foto alıyorum.Bakıyorum hep aynı takım elbise.Fakir gösteriyor.Bir tane daha aldım gecen hafta.4 sene geçmesine rağmen herif hemen tanıdı,limited diye sattı bize,yılların acısını cıkardı,dedim 4 sene sonra görüşürüz.Senede 4-5 kere giyince takım elbise havaya girmiyor değilim aslında.Harbi yakışıklı oluyorum.Gecen bir düğünde hemen bir talibim cıktı.Hep biz mi talip olcaz.Dedim arkadaslarıma olmaz.Takım elbisede göründüğüm gibi değilim biliyorsunuz.
İnsan değişiyor.Hayatta dans etmeyen ben, pistlerden 1'den once inmiyor.Annem sormus kardesime abin naptı diye.Ben giderken kafasında shot bardağıyla dans ediyordu demiş.Düğün cdsini check etmem lazım,inanmıyorum.
Arkadasım uyardı dugunden once alcoholoco girl'ler olcak,bisey yapma,bırakıp giderler.Bıktım bu sapık adam izleniminden.Tamam biraz acık sözlü,kafasındakini baskasını veya cevresini düşünmeden pat diye soyleyen bir tipim ama düğünüde tehlikeye atmam yani.Gerçi ikinci kıyafetleri görünce uyarılar çınlamadı değil kulağımda.


Evleniceklere bir faydam dokunsun.Nerde düğün yapabilceklerine dair fikirleri olsun.

*Yıldız Pakı-Dillan
*Mariott Asia
*Point
*Cemile Sultan Korusu (C)

İki düğün kaldı.Onları da atlatıcaz hayırlısıyla.

4 DÜĞÜN 1 CENAZE dedik cenaze Şebnem Ferah'ın annesi.En sevdiğim türk kadın şarkıcının annesine rahmet diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder