Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2011 Pazar

DONDURMA

Rumble Fish adaya düşse yanına hangi 3 şeyi alırım demişti. Jack Daniels,Jeff Buckley şarkıları,Janset.

İçki eyvallah,müzik tamam,iyi de kadının ne işi var lan orda?Kafanı mı ütületicen deli,seks desen iki hafta sonraki bakımsız haline dayanamyıp kacarsın o adadan.Bakma sen survivor adasında haftalar gecsede manikuru bile bozulmayan tiplere.

Ben dondurma alırım yanıma.Hayatta herşeyden bıkarım da dondurmadan bıkmam.Vücuttaki fazlalıkların yegane sebebi.Yaz-kış farketmez sürekli buzlukta olur evde.

Gecen pazar düğünden eve döndüm iki-üç saat uyudum kalktım işe gittim.Öğlen uçağıyla da antepe.Orda iki saatlik işi bitirdim.Baktım Maraş 70-80km.Bir saat gider bir saat dönersin.Gitmişken müşteriye ziyretini de yaparsın.Hadi dedim o zaman.Mado'dan aldım 1,5 kilo dondurmamı.Elde yedim 4 topumu ayriyetten.kartlarını da aldım.İstanbul'a her ay kargolatırım artık.Herşey kendi yerinde güzel.Sütü,lezzeti bir başka.İnsanlara ısmarlama konusunda limitsiz oldugum tek sey dondurma.


Benim için en iyi dondurma aslında HACI BEY dondurmasıdır.Caddeliler iyi bilir.Mc Donalds yokken Kristal vardı.Bir de kimse yokken Hacı Bey vardı.Caddedeki iki şubeyi de kapattı.Şimdi ethemefendi ve kucukyalıda arada bir yerde kaldı bildigim kadarıyla.Onun yoklugunu da alışırız.


Yazıyı yazarken bana atiye eşlik etti. Atiyeyi severimde bu şarkı nedir ya....


1 yorum: