Bu Blogda Ara

7 Haziran 2011 Salı

X MEN-FIRST CLASS

Yap filmi, gişe yapsın.2.yi çek sonra 3.yü.Baktın uzuyor, sonunu getir ama para tatlı, bu sefer geriye sarıyor film.Son zamanlarda sıkça karşımıza çıkıyor seri filmlerde.

X Men'de de boyle.Çizgi romanını hiç takip etmedim.Çizgi filmini de.Voltran'cıydım He-Man' ciydim ben.

Tüm filmleri izledim.Daha çok Wesley Snipes'ın aksiyon filmleri gibi izlemistim.Mesafeliyimdir mutantalara biraz.

Bir de izledigim filmleri net hatirlayamama gibi bir problemim de var.Tüm bunlar birleşince zor ikna ettiler sinemaya gitmeye.Hangover2 orda beni beklerken hele.

Filmden önce biraz derleme yaptık onceki filmleri,taslar bende yerine otursun diye.İyi oldu valla.Film de güzeldi.Imdb'den de 8,3 almis.Galiba X men serisindeki en yuksek not.

Filmin en iyi sahnesi,Prof Xavier ve Magneto'nun adam(mutant) toplarken barda oturan Wolverin'e yanaşmalarıydı.2 saniyeydi ama süperdi.



Mutant gücüm olsa Azazel'ı tercih ederim.Yeri gelince toz olmak iyidir.Yaşasın X-Men.

Blog'un adına yakışır bir geçiş yapayım.Panathinaikos ve Olympiakos kardeşlerin websiteleri dunyanın en kotu web siteleri.Dün basketbolda pana 3-1 alip sampiyon oldu,seyirci sahaya girdi bourasis'i linçten panalı oyuncular kurtardı,tek bir haber yok.Aman kaya sen konusurken dikkat et, aynı sey basina gelmesin, tamam mı peker kardeş?












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder