Bu Blogda Ara

5 Haziran 2011 Pazar

3 J

Ben diyeyim Lost adası, sen de Survivor adası..Yanıma alacağım 3 şey 3 J olurdu: Jack Daniels, Jeff Buckley şarkıları (kendisi gelseydi, 3. J olmazdı:):):):) ve Janset...evet evet, o janset. televizyon çocuğundan tanıdığımız Janset.


İçki konusu hassas bi konu. Rakıyı çok sevmem mesela, içmem mi? sonuna kadar içerim ama..bi viski değildir, bi bira değildir nazarımda. O isli kokusudur Jack'i abimiz yapan. Her daim abi sıcaklığı ve ağırlığı ile karşılar bizi. Çok üstüne gittin mi bozar seni. Usul usul, saygıda sıfır hata :) ile içeceksin Jack'i yudum yudum. ve aldığın her yudumda yaşadığına bir kez daha şükrederek, sahi öteki tarafta Jack köşesi var mıdır acaba? İçkinin hayatımda büyük yer kaplaması baya gerilere dayanır. 13-14 yaşlarına kadar uzanır o hikaye. Klasiktir, sağlam içen babanın oğlu olarak ufak yaşlarda tanıştık kendisiyle. o sıkı rakıcıdır, sonraları kendi şarabımı kendim yaparım arkadaş dedi ve şarap olayına girdi ama vazgeçmedi rakısından ve sanat müziğinden. Şarap yaptığı ilk zamanlar, -ağzımın tadını iyi bilirdi- sabahın 8 inde uyandırıp, aylarca beklettiği şarabı açıp bi bak bakalım demesi hoş bir anıdır. Neyse çok zor anlarımda Jack hep yanımda oldu, sadece 2 buz eşliğinde...Çukolata filan da istemem hani, yaksın yakabildiği kadar boğazımı. Bazen büyük acılar da yaşamın ne derece gerçekçi olduğunu hatırlatır ya, o hesap işte.

Geç yaşta tanıdım Jeff Buckley' i de. İyi de oldu hani. Belki pre gençlik dönemlerinde tanısam, kolay vazgeçerdim. Güzel denk geldi hayatımın sıkıntılı anlarıyla Jack ve Jeff kardeşliği. Genelde sesinde ağır yaşanmışlık olanları sevmişimdir. Bir kilo viski ve 2 paket kısa camel bitirdikten sonra ses garip bir hal alır ya. O hikaye. Nick Cave olsun, Stuart Staples olsun, Leonard Cohen olsun daha onlarca vardır sırada, ağzını açtıklarında anlarsın ne tecrübeler edindiklerini...bi geri adım atar, saygı duymaya başlarım inceden. Peki Jeff nerden çıktı? Şarkı sözleri hocam şarkı sözleri....Şarkı söylerken o vurgular yok mu? Forget Her ayrıdır ama bende...Hikayesi de bende kalsın, belki ileride gireriz ona da..

Peki ya Janset? Televizyon Çocuğunda görmüştüm ilk, sonra her projesini yakından takip ettim. Gülümsemesi, yüzünün aldığı ifade hep çok etkilemiştir. O da olsa adada, o anlatsa ben dinlesem, ben anlatsam o dinlese...arkada Jeff Buckley çalsa, ve hep içsek ve hiç ayılmasak....Evet biliyorum, hep kötü bir sevgili olmuşumdur. Devamını getirme konusunda çok başarısız olduğumu kabul ederim, gerçi en iyi sevgili olma Oscarı olsa ve de performansı 15 günlük olsa, dünyada kimse alamaz bu oscarı benden ama gerisi olmuyor işte. Çok hızlı yaşanıyor belki bu süreç bende ve sonra geri çekiyorum kendimi ama bütün bunlar kötü bir sevgili olduğum gerçeğini değiştirmiyor. O nedenle Janset beni terkeder, bende Jeff Buckley şarkılarımı alırım, Jack Daniels'ımı alırım, dönmesini ve affetmesini beklerim ...

Not: Sigaradan hiç bahsetmedim, o adada sınırsız sigara var...Kısa Camel ağaçları olacak, ağacı salladığımda hemen 2 paket düşecek daldan... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder