Bu Blogda Ara

5 Haziran 2011 Pazar

Roland Garros'un Ardından...

Değişik bir Grand Slam'di. Kadınlar da Wozniacki ve Clijters'in çok erken elenmesi, Li Na' nın şampiyonluğu, değişik bir fiziği olan :) Schiavone'nin yine finale yükselmesi ( kadının 2 maçını 2 farklı arkadaşla izledik, çok değişik yorumlar geldi:) hafızalarda yer etti.

Erkeklerde açıkçası Nadal'ın Federer'i elemesi çok şaşırtmadı beni . İlk sette bitti bence olay. 5-2 geriden gelip seti alması Federer'i mental olarak bitirdi. Nadal'ı da rahatlattı. Ama asıl olay Federer' in Djkovic' in üstünlüğüne son vermesidir. Bundan sonra enteresan turnuvalar izleyeceğiz bu sene. Djokovic 43 maçlık serinin üzerinde yarattığı stresi attı. Federer büyüklüğünü Djkovic'e hayır diyerek gösterdi. ve Nadal; 25 yaşında 10. grand slam. Ben ne yapıyordum 25 yaşında? Hala üniversitedeydim, İngiltere' de yapılan en fazla bira içme yarışmasına gitme planları yaparak, günlerimi bira içme antremanlarıyla geçiriyordum. Nadal büyüksün ne diyeyim :)

Özeleştiri : Çeyrek finallerde tahmin yapmıştım. 8 kişiden 5 i tuttu. yani son derece kötü. bekle beni Wimbledon...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder