Bu Blogda Ara

7 Haziran 2011 Salı

Black......

"I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a star in somebody else's sky, but why, why, why
Can't it be, can't it be mine.............................................................................................................
We belong together"

Daha önce Jism dedik, Forget Her dedik, peki ya Black...Onu anlatmadan geçebilir miyim? Asla...

Dinlemeden önceki not: Şarkının dinlenirken alınması gereken minumum alkol oranı %45. Bira olarak karşılığı minumum 6 tombul teyzedir. Bu şarkının ölçüsü biradır benim için...

Çok sevgilimiz oldu. Çok aşık olduk. Çok sevdik. Belki çok sevildik ? Hani çok sevdiğiniz ama bir şekilde kaybettiğiniz sevgili var ya, işte onun için bu şarkı...O şekil kimine göre ölümdür, kimine göre kendi hatandır, kimine göre aldatılmadır, kimine göre kaderdir....Sözler son derece fena...Ama bu şarkının özellikle 03:55 den sonraki sözleri - ve Eddie'nin videodaki muhteşem performansı gözönüne alındığında ancak bir kişi için söylenebilir...İki kişi için söylenmez emin olun. Şarkıyı dinlerken "yok ben birşey hissetmedim" diyorsan, üzgünüm sen aşık olmamışsın dostum, git aşık ol, terkedil, ondan sonra gel dinle derim. .......................................

Ben mi? Boşver beni şimdi, şarkıyı dinle..............

Dinledikten sonraki not: Orda mısın hala :) 

1 yorum:

  1. Rumble 6 tombul teyzeye katılıyorum ama bir dip not; olayın hemen ardından şarkı için 3 tanede yeter. Bu şarkılara sadece birkaç şarkı eklemek istedim. Portishead - Roads, Babybird - Back Together ve Bülent Ortaçgil - Eylül Akşamı demek istiyorum. Yukarda senin saydıklarınla bu şarkılar eklenirse 1000 mumluk oluruz nuhtemelen.
    Melankoli beni güçlü kılar.

    Storm,
    In the morning light,
    I feel,
    No more can I say,
    Frozen to myself.

    YanıtlaSil