Bu Blogda Ara

28 Haziran 2011 Salı

Igli Tare

Düzce^den bastım Çatalca'ya.Çocuklar benden erken gitti.Mahalle futbolu kültürümüz var ya hemen iki ağaç arası çamaşır ipini gerdik başladık ayak tenisine.Çim SamiYen çimi değil ki ayak altları haşat ama kazanınca unutulur acılar.12 yaşındaki oyun hırsımdan birşey kaybetmedim hala.Kavga bağırış çağırış.Olsun kazandık ya.Ordan sonrası havuz,mangal,alkol.Yine karıştırıp içtim,yine hızlı içtim.Yavaş içmeye bile sabrım yok napıyım.Yine hatırlamadığım olaylar,konuşmalar.
Ertesi gün düğünde yalnızları oynayacakken beni önceki gün sarhoş eden arkadaşa rastladım orda.Yalnız kalmamış oldum .Masada simayen tanıdık iki kişi bir de birkaç defa olayların kesiştirdiği üniversiteden A.... A' da biraz kilo var.Trenle okula gidiyoruz birgün.Daha doğrusu dönüyoruz.Kalabalık.İlerlemek için ayaktakiler kıçlarını sağa sola oynatcak ki sen geçicen.A'da kıç büyük olunca geçmeye çalışan herif şekilden şekile girdi ne var ki diger taraftada baska koca kıç izin vermedi.son görüntü adamın ayakları yerden kesilmişti ve havada asılı kalıp debeleniyordu.Ben bu çok güldüğümüz olayı yad ederken zihnimde diger görgü tanığı dans pistinde gelinin yanında ter icinde dans ediyordu.
Düğünde servis cok iyiydi,yemekler,pasta cok lezzetliydi.Mekan da yukardan boğaza bakıyordu.Müzik dans baslayınca usulca koseme cekildim arkadasımla.Rumble Fısh'ın ordandı muzikler,dugun sahibi gibi.Igle Tare'yi bilir misin Rumble?

Güzel kız mı?vardı ama sadece bir tane.yaşı küçük,ilerde çok güzel olacak.zamanı gelince bakarız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder