Bu Blogda Ara

29 Haziran 2011 Çarşamba

GÖZYAŞLARI



Sene 1988.İlkokulu bitirip yazlığa gittik.Güzelyalı'da gündüz saatleri tvde steffi graf-navratilova macını izliyorum.Beyaz şortlu-tshirtlu biri yaslı digeri genc, biri efsane digeri gelmis gecmis en iyi efsane olcak iki kadını izliyorum yeşil çimlerin üzerinde.Böyle başladı tenise olan aşkım, wimbledona olan saygım.Okul biter her sene wimbledon başlar,yaz tatili başlar demektir bnm için o yıllar.Raket tutmuslugum yoktur ama bana gore benden iyi tenissever de yoktur.Birgun mutlaka ders alip tenise basliycam 60ımda olsam bile.Tatil köylerinde çok gördüm sabahın 7sinde kalkıp tenis oynayan 60lık amcaları,onlara özenirim hala.


Steffi'ye olan tutkumdan dolayı o bıraktıktan sonra erkekler tenisine daha bir yakınım. Baglanamadım baska kadına.hayatıma girip cıkan kısa sureli asklar oldu ama hicbiri graf'ın verdiğini veremedi bana.o adam var ya hingis'i bıçaklayan,graf hayranı.o adamın yaptıgını yapacak kadar fanatigiydim grafın.tüm vahşiliğimle itiraf ediyorum olaya üzülmemiştim.


Sonra Federer girdi hayatıma.İnanılmaz bir tenis oynuyordu.Fizigiyle,gücüyle değil,aklıyla,kalitesiyle.2003 yılında federer ilk Grand Slam'ini Wimbledon'da kazanmıştı.Yine wimbledon,ben yine tutundum.Wimbledon'da gentlemen denir erkeklere.Beyefendi Roger için de başkadır Wimbledon.6 kez kazandı burada.7'ye Sampras'a gidiyordu.Nadal'ı iki kere finallerde yenebildi ikisi de Wimbledon'da.Olmayacak bisey oldu bugun. 178 mac sonra 2-0dan mac verdi bugun.Hala burnunun dikine gidiyor.Roland Garros'tan sonra çim sahada turnuvaya katılmadı yine cok guvendi kendine.Gecen sene de Berdych'e de ceyrek finalde elenmişti.Artık yarı finallere de uzak kalmaya başladı Roger.Neden Roger?


Çok sevdiğim bir RF tshirtum var.Bedeni bana küçük diye giyemiyorum ama daima sakliycam.Hani sana ait olan birseyi veremezsin ya o hesap benimki.Su anki ruh halim diyor ki Roger Grand Slam kazansın veriyim o tshirtu isteyene.


Ne olursa olsun gelmiş geçmiş en büyük tenisçi her zaman Federer olcak,o baska oynuyor.Her zaman diyorum onun problemi kafasında.ve korkuyorum roger da gidince steffi gibi kimin peşinden gidicem?Kim çıkacak karşıma Wimbledon'da?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder