Bu Blogda Ara

28 Haziran 2011 Salı

ALTIN




Rumble Fish düğünde altın takmak dedin ya,kafamı acayip kurcalayan birşey var.Abi insanlar bildiğim kadarıyla altın verirken isimlerini yazarlar.Doğru olan bu mudur yoksa yazmamak mıdır?Aileden annemden gördüğüm yazmaktır sebebi de yazmazsan birşey takmadığın düşünülebilir.Düğüne gelip de takmayan oluyor mudur acaba?Ben hep takı olayına "must" diye bakmışımdır.düğünden sonra çetere tutuluyomudur o takmamıs(bedava yedi içti ibne)),o kucuk takmıs(vay puşşt ben ona buyuk takmıstım),o buyuk takmış(ben kucuk takmıstım ayıp oldu ya).



Bir de o altını verme anı yok mudur sinir olurum.Kardeşim yoksa yanımda o iş de bana kalır.Masana gelir evli çift,öpüşüp tebrik etcen,foto çektircen,o arada altını cebinden çıkarcan kese arıycan,mutlaka sagında solunda biri olur eğilir iki büklüm olursun dar keseyi tutturmaya çalışırsın,kese diğer tarafa gitmeden. O keseyi taşıyan yakının araklıyormudur iki,üç tane,nolcak nasılsa bir sürü var, iki saattir peşlerinde sürükleniyorum diye.


Bir arkadaşım der ki,çağırıldığın her düğüne gitcen,olayı en kotu yatırım olarak gör kendi düğünün için.Altın avcısı herifler var böle.Zaten evlensem yatırımı geçtim,gidenleri geri alsak da yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder