Bu Blogda Ara

27 Haziran 2011 Pazartesi

Evlilik mi? Nasıl Yani..

Problem arkadaşlarının düğününe katılmak değil Grobelaar. O tarz problemler küçük altınla, cumhuriyet altınıyla çözülüyor. Biraz sıkılırsın düğünlerde o kadar. Nefret ederim ben de. Ama daha kötüsü var dostum. Eski sevgilinin evlenmesi. Hemen de kulağına gelir, duyarsın bir yerlerden. Hepsine ok derim, mutlu mesut yaşasınlar derim, ama bir kişi hariç. Söylemem onu blogda, sana söylerim sadece. Evlenmesin o, evlilik ritüelinin getirdiği banalliklere katlanmasın. Kayınvalide sorunsalı yaşamasın, yatak odası takımını sen al, mutfak takımını ben alayım dertleri olmasın be. 2,5 saat ayakta dikilmesin düğünde, takı töreni merasiminde. Evlilik nedir ya? Kant’ a sormuşlar, üstat nedir evlilik diye? Demiş ki, “karşı cinsten iki yetişkin şahıs arasında cinsel organlarını karşılıklı olarak kullanma konusunda yapılan bir sözleşmedir”. Bana sorarsan peki? Evlenir misin Rumble? Evlenirim tabi ki J ama onunla sadece, başkasıyla olmaz dostum.
En son ne zaman sewgilinle tatile gittin? En son ne zaman kavga ettin sevgilinle? En son ne zaman sevgilinin sarhoş olması karşısında hiçbir şey yapmayıp sadece onu izledin? En son ne zaman sabah kahvaltısı hazırladın sevgiline ? Hatırlamıyorsun değil mi?
Heyecan lazım dostum. Son zamanlarda yaşadığım en büyük heyecan, mesainin bitip içkiyle kaldığımız yerden devam edebilmenin verdiği heyecan oldu sadece. Yetmez mi? Yeter tabi ki de. O apayrı bir heyecan, anlık zevklerle kıyaslayamazsın.

Ne yapacağım biliyor musun? Alacağım onu, açılacağız Ege’nin koylarından birine, amca (öz amcam) diyeceğim evlendir bizi, kaptan değil mi nasıl olsa, var yetkisi, kimse olmayacak yanımızda, ben o ve amcam… evlilik budur hocam… sonra yaparız küçük bir tören….
Yazıyı yazarken dinlenen müzik - Wrong Side Of The Road

Photo by Matilda :)

2 yorum:

  1. Sarki sahane gerisi bahane:) matilda

    YanıtlaSil
  2. "Eski sevgiliyi başkasıyla görene kadar o hala senin sevgilin aslında"

    Steve McQueen

    YanıtlaSil