Bu Blogda Ara

29 Haziran 2011 Çarşamba

Dalyan...

“Geçtiğimiz yolları arıyor gözüm yine
Sanırım şehir uzakta kalıyor”
Tatilde malak gibi yatıp denize girmek bana göre değil. Herşeyden olduğu gibi ondan da sıkılıyorum. Koca sene kıçın yer görmesin o otel senin bu şehir benim dolaş, tatilde dur bari..Olmuyor, yapamıyorum. (Dünyada görebileceğin en tembel adamımdır, orası ayrııı) 3 şey olmalı tatil mekanında. Deniz, Tarih, Doğa… işbu sebepten ötürü bayılırım Dalyana. Muğla Dalyan. Tarih mi; al sana Kaunos, Deniz mi; al sana İztuzu, Doğa mı; hala kirletilmemiş…Diğer bir taraftansa uğursuzdur benim için Dalyan…Kim ile gittiysem ayrıldım, suç Dalyan’da değil tabi. Kafa dinlemek için birebirdir, resetlersin hafızayı. Yine oraya gitmek ister deli gönül, ama bu sene değil. Bu sene Alaçatı, Olympos, yurtdışı olacak. (Olacak değil mi Grobelaar) Dalyan’ı hakedecek bir gelişme yaşanmadı henüz. Sana tavsiye ederim ama, kafa dinlemek istiyorsan durma git Dalyan’a. Katıl turlara, takip et caretta carettaları. Blues bar vardı kuzen, duruyor mudur hala? Kaya mezarlıklarına karşı Doors dinleyip sızana kadar içmek, ötesi var mı? Yok be dusty…

Herşeyden sıkıldım şimdiye kadar…İçki, Dalyan ve güzel kadın dışında…Ne diyordu Rumble Fish’de, The Motorcycle Boy’un babası onunla ilgili. "-O, istediği her şeyi yapabilecek kabiliyete sahip. Ama sorunu şu; ne yapmak istediğini bilmiyor". Ama Dalyan’a gitmek istiyorum onunla. Bu sefer ayrılmayacağım söz, hem de izci sözü .



Tüm şarkılar onun olsun bu sefer….son şarkı hariç tabiJ






Sting – Every Breathe You Take …Klip Ally Mc Beal’Den. Güzel olmuş.
Joan Baez – Diamonds and Rust
Pink Floyd – High Hopes
Deep Purple – Child In Time
The Cure – Love Song
Bruce Springsteen – Secret Garden
Sting & Gil Evans – Roxanne …Sen ne güzel şarkısın be.
Depeche Mode – Personal Jesus
Starsailor- Alcoholic… hadi bu şarkı da benim olsun.
Sting – Shape Of My Heart ;)

Yedek Kulübesi
Değirmenler – Fırat Tanış - Sanatın birçok dalıyla uğraşan adamları daha çok sevmişizdir. Burak Şentürk (bkz. Kapsül) gibi olamaz ama idare edin. Aint No Sunshine gibi şarkıdır Değirmenler, 7890 tane cover i var.Favorim Birsen Tezer yorumudur.
Yani – Fırat Tanış - Samimi diyelim.
Gördüğüme Sevindim – Bu şarkıyı dinliyorsam sıkıntı var, anla. Granit suratlı abimiz söylüyor.
Elvan Dalton – Efkarlı havayı dağıtalım biraz. Var mıdır böyle bir şarkının ikincisi. Son noktadır müzik tarihinde. Dinle hiçbir psikolojik sorunun kalmaz. Depresyon mepresyon hikaye. Tayyip aga sana gelsin, balkon konuşması yaparken Elvan Dalton gelmedi dua et.

Steve McQuenn’e: Haklısın, ama sevgili -eğer gerçekteysen sevdiysen- hiç eskimez dostum. Hep senindir, ister o başkasıyla evlensin, ister sen başkasıyla takıl. O hep senindir.

Not: Wimbledon’da çeyrek finallerde 8 de 4 tuttu. Berdych, Ferrer adam değilsiniz oğlum siz. Daha da yazmam tenisle ilgili.
Konumuz Dalyan’dı değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder