Bu Blogda Ara

25 Mayıs 2011 Çarşamba

BU MAÇ BİTTİ DERKEN



Dün sabah kalkamadım.Oklahama City-Dallas 4.maça çıktılar.Uyanır uyanmaz tv yi açtığımda kalan süre 5.09 skor ise 99-84 Oklahama lehineydi.Durant ve Nate Robinson havada çarpışıyorlardı molaya giderken.



Hiçbir maçı son düdüğü çalmadan bırakmam.Tribünü terketmem.Bırakana,terkedene de sporun,mucadelenin ruhuna aykırı oldugu gerekcesiyle kotu bakarım.Nasıl olduysa aynı seyi bu sefer ben yaptım.Belki sabah mahmurlugu belki butun tribunlerin mavi giymesine ragmen ev sahibi Oklahama'nın beyaz giyerek(dallas mavi giymisti???) olusturdugu kimya bozukluguna takmıştım kafayı sabahın 6.00 sında.


Nba.com' dan mac ozetini bile izlemeyi reddetmisken Alman'ın yine agirliginı koyarak macı once uzatmaya goturdugunu sonra da takımını galibiyete goturdugunu ogrendim.Ve dersimi aldım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder