Bu Blogda Ara

18 Nisan 2012 Çarşamba

TAKSİCİ

The Saint taksicilerden bahsedince aklıma geldi.
Nice olaylar yaşamışımdır kahkahalarla biten,gülmekten yerlerde yuvarlandığımız.Onlardan birini paylaşmayı deneyelim.yazıyla anlatmak zordur yüzyüze gerekir ama deniycem yine de.

Olay bir arkadaşımın başına geldi.Yılbaşı gecesi taksiye biner.(taksicinin arkada doğulu olduğunu belirten bir yazı vardır).Gideceği yer 10-15 dak mesafededir.Taksi ışıklarda kötü biçimde durur.Arkadaki araba haliyle ne biçim duruyorsun lan tepkisi verir selektör ve kornayla.Bizim taksi şoförü de el kol hareketi yapar "geç işte" diye.Arkadaki araba 20m ilerde durur.Arabadan insan olmayan bişey çıkar.2 metre boyunda parantez bacaklı,cenesi ilerde biraz da hastalık derecesinde fazla gelismis(mongol da deniyor galiba).O sırada taksici koltuga siner,benim arkadas da sasirir.
Adam:"Ne el kol hareketi yapıyosun"?
Taksici:"Yanlış anladın abi"
Adam:"Ordan buraya kadar yürüdüm,bi tokatımı yemeden bırakmam" der.

benim arkadaş adamın şivesinden memleketlisi olduğunu anlar."Boşver toprağım,bişey yapma" der.Adam arkadasimin memleketlisi oldugunu anlayınca "Sen nerelisin" der.Arkadasim söyleyince adam kocaman kafasını camdan içeriye sokar ve "Ne o zaman bu a.k.un dogulusunun arabasına biniyosun? İn arabadan ben seni götürürüm gitceğin yere" der:)))))(Burda bakışlar,şive önemli tabi)

Arkadaşım tıpış tıpış arabadan iner taksi ücreti ödemeden.Taksiciyi dayak yemekten kurtarmıştır.Adamın arabasına biner.Adam bütün direksiyonu tek eliyle kaplamış şekilde sürer.Arkadaşım hafiften tırsarak da gitceği yerin yakınında iner.Adam gece kulubünde bodyguard imiş.Yeni istifa etmiş.Sebebini sormuş bizimki."Müşteriye tokat attım,boynu kırıldı,şikayet etti,ben de bastım istifayı" demiş.

Kıssadan Hisse: Trafikte dalaşmayın.Başınıza ne geleceği belli olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder