Bu Blogda Ara

17 Nisan 2012 Salı

PANİNİ

Panini efsanedir benim için.Euro 88 ile başladım almaya.92,96,2000,2004,2008 şimdi de 2012.Çocukluktan kalma büyük bir keyif.Bir kere bile tamamlayamadım ama çıkartmaları.Son kalanları form doldurup istiyosun gönderiyorlar ona bile üşendim.Turnuva bittikten sonra bir kez olsun da kitapçığı açıp bakmışlığım yoktur yanlış hatırlamıyorsam.Ama o çıkartmaları satın almak,taşırmadan yapıştırmaya çalışmak, sayfa tamamen dolduğundaki keyfi hala yasiyorum.Şampiyonadaki maç skorlarını birebir tutabiliyorsun.
Tek sevmediğim nokta ocak ayında falan hazırlıyorlar heralde.Şampiyona öncesi kadrolar tutmuyor.Alakasız adamlar oluyor.

Paketin içinden 5 tane çıkıyor.Eskiden 50kuruştu.BU sene 1 tl olmuş.600 küsür çıkartma var.150tl'den aşağıya bitmez bu iş.

Ne kadar alırsan al bir süre sonra çıkartmalar aynı çıkar ve deste deste fazlalıklar oluşur.Bunlar için takasa girersin.4 sene önce (sonlara doğru fazlalıkları yanımda taşırım) kırtasiyede bir çocukla karşılaştım 9-10 yaşlarında,baktım elinde çıkartmalar.Oturduk yarım saat takas yaptık.

Bu sırada arkadaşlarım yanımdan uzaklaştı " Büyü de gel" diyerekten:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder