Bu Blogda Ara

12 Mart 2012 Pazartesi

Road To Hell modu - açık -

Uzun zaman oldu blogda yazamayalı. Yazamayalı diyorum çünkü blogun evli ve 3 yaşında bir kız çocuk sahibi tek yazarı benim...Sen sorumluluktan kaçsan sorumluluk senden kaçmıyor, ev ile ilgilenmen gerek, ailen ile ilgilenmen gerek, ailenin ailesiyle, (anneler ve babalar) ailenin akrabalarıyla, işinle gücünle ilgilenmen gerek. arabanla ilgilenmen gerek...falan filan...bu süre zarfında kendinle de ilgilenmen gerek...Hafta sonlarını sevmiyorum bu yüzden, daha fazla yoruluyorum...
Evli olmasam ne olurdu diye düşünüyorum ama artık evli olmadığım zamanla düşünemiyorum (evliliğe de öyle alıştım :))
Kimseyi yönlendirmek istemem ama becerebilen evlensin, beceremeyen evlenmesin, hele ki beceremeyip de evli olan çocuk hiç yapmasın...

Geçenler face de bir karikatür gördüm, çocuk ilkokulda lgs yi gçersen rahatlarım diyor, lgs sonrası öss, öss yi geçersem rahatlarım diyor, öss sonrası iş bulursam rahatlarım diyor, iş sonrası emekli olduğumda rahatlarım diyor, sonra ölüyor sırat köprüsünü geçeyim rahatlarım diyor...Ömrümüz rahatlayacağımız zamanı bekleyerek geçiyor...

p.s : aslında dumandan sor bana pişman mıyım da yakışırdı ama neyse...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder