Bu Blogda Ara

13 Mart 2012 Salı

Kaybedenler Kulübüne Üyeliğiniz Onaylanmıştır

Her hafta olağan dışı birşey olmadıkça pazartesi ,salı,perşembe geceleri 23:00-01:00 arası efsane ikili http://www.standart.fm/ 'de kulübü açmaya devam ediyor. Canlı yayına bağlanmak için 7979 sms atmanız yeterli...

Ben ne yapıyorumdum? Canlı yayına bağlanmak için her program öncesi smsi atıyordum ki kısmet bugüne oldu...32 yıllık yaşantımda ilk defa radyo programına canlı canlı bağlandım hem de efsanelere...çok uzun konuşmasak da ben içimden geçenleri söyledim, onlar da üsluplarınca beni dinleyip cevap verdiler...kendimi inanılmaz mutlu hissediyorum...Bu duyguyu daha önce de bir zamanlar hastası olduğum Murat Yılmazyıldırım (bilmeyenler için düş sokağı sakinlerinin sesi biraz daha farklı tınıda olanı :)) ile tanıştığımda hissetmiştim. Sonra Antalya'ya 4 kez konsere geldi Yılmazyıldırım, 4 konseride en önden seyrettim tonlarca foto çekmiştim...Neyse, yeni KK'nın açılış şarkısı Can Gox...Haydar Haydar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder