Bu Blogda Ara

17 Temmuz 2011 Pazar

Bloody Mary

Ne güzel İzmir’e yerleşip, düzenli bir hayatım olacak diye hayal ederken İstanbul seyahatleri bitmek bilmemeye başladı. Alkol de tam gaz haliyle. Peki böyle nal gibi olup sabahları nasıl toparlıyoruz? Bloody Mary ile. Domates suyu votkasız tatsız tutsuz bir zamazingo. Uçak seyahatlerine ilk başladığımda içerdim domates suyunu. Başka da nerde kullanılır ki bu domates suyu. Ya uçakta ya da bloody marry de. Bunun dışında hiç içeni görmedim. Ama sabahları kahvaltı yapmak istemiyorsan tavsiye ederim.
Neyse gelelim bloody mary’e. Domates suyu (cappy olmalı içinde kerevizi biberi her nanesi var işte, birçok zahmetten kurtarıyor), votka, buz, biraz worchestershire sosu (adı çok pahalı gibi dursa da, 10-20 tl civarında bir şey, etle de iyi gider ayrıca), limon… ben biraz rom da eklerim ama sen ekleme henüz..İçtin mi bir bardak, ohhh çiçekkkkk…ne kahvaltı derdi, ne baş ağrısı….
Yok ben sabah sabah votka içemem diyorsan, votka koyma olsun sana Virgin Mary…ahahhaha….Afiyet olsun...



Pazar sabahı şarkımız da California Dreamin olsun...daha ne olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder