Bu Blogda Ara

17 Temmuz 2011 Pazar

Grobelaar'a Ağıt..

“Böyle şeyler hep olmaz ki
Fırtınalar hava sakinken kopmalı”
Sikeyim şu üzerimdeki pesimistliği be JJJ Grobelaar hadi tatil be. Yeter açma yeni mağaza artık..Olympos, Dubrovnik, Türkbükü, hadi ama..Koparalım şu fırtınayı…En geç Ağustos’ta tatile çıkarım ben. Apaçi de olmaz mekanlarda, ohhhh….10 gün 15 gün..İzmir’de yaşayana Alaçatı tatil sayılmıyor pek.. Uzaklaşalım şuralardan… 24 saat içki içelim, üniversitedeki gibi. 19:00-05:00 yetmiyor yine.
O Alaçatıdayken ben Bağcılar’da… Bu mudur adalet? Bu mudur karma? Üzdüğüm herkesten tek tek özür dilesem? 40 gün İsa’nın çöl orucunu tutsam? Düzelir mi bir şeyler? Winter loverdım hep, summer lover olmak bana göre değil galiba?  Part time lover mı olsam yine yoksa? Mavi tur yapalım, dalalım, çıkalım, içelim, hang over mı? Sonuna kadar….
Bitmedi mi şu düğünlerin? Ben inadına gitmiyorum düğünlere? Evlenirsem altın takmasınlar, umrumda değil, altın takacaklar diye mi evleniyorum ya..Rumble Fish evlenecek de, aklında takılacak altınların sayısı olacak? Bull shit….Nabız yine sıfır….Geçen Perşembe eksiyi gördüm, sıfırlara takılmıyorum artık..

Not : Perşembe değil çarşamba gecesiymiş...Kafa o derece...

Şarkı mı: Smokie - Living Next Door To Alice :):))
Ceset mi ? 1 şişe Bacardi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder