Bu Blogda Ara

18 Temmuz 2011 Pazartesi

SPA






Döndüm İstanbul'a perşembe.Cuma toparladım burdaki işleri.Pazar düğün sezonunun 5.si.Diğerleri kusura bakmasın ama bu dugun bir baska.9 kişilik kemik bir grubumuz vardir.Eskisiyle 15 yıl yenisiyle 10 yıl.Kardes gibiyizdir.Bu seferki onlardan birinin.(15) Birisi Amerika'dan kalktı geldi.Onun da best man'iydim.Ne konusma yapmıştım be.Bir ara anlatıyım onu da.



Cmtsi kapttım teli.Yeter artık iş dünyası,rahat bırakın dedim.1 fire vererekten 8 kişi sabah spaya gittik.Reklam olmasın iyi bir yer.Kapıdan girdim mavi gözler bana bakıp duruyor.Halbuki takım elbise de yok üstümde.Şort-tshirt,parmak arası terlik.Kafa takıldı tabi.Konuşmak lazım,es gecelim dedik,masaja,saunaya, konsantre olalım.Masaja 10 üzerinden 6,5 veririm digerlerine 7. Keyiften sonra eve gectik.Mangal,alkol,düğün tezahuratı.Düğünlerdeki ritüeldir bizim için tezahuratlar.Tribun cocugu olmanın faydaları.Yazarız,besteye uyarlarız,sahnede şov yapar,alkışı alırız.Bu sefer daha da uğraştık.Afroman'den because i high ' a uyarladık.Keyifli gündü ama akıl mavi gözlerde kalmadı değil.Kararveremedim,içimde kalacaktı.Ertesi sabah atladım arabaya geçtim karşıya otele.Güvenlik gelir birazdan siz lobbye gecin dedi.Beklerken heyecanlandım yine.Hep böyle olur zaten.O ana kadar rahat o anda stres.Güvenlikteki bayan anladı niyeti uzaktan işaret etti,belki yakıştırdı olmasını istedi.Bir iki dakika baktım,yanlış anlamayın halden meyve sebze alır gibi degil.Ardıgını bulmaya calısan yalnız adam gibi.ve kararımı verdim.Güvenlike ben baska zaman gelirim dedim.


Not:Resimdeki gibi 3 kişilik masaj istiyorum...

1 yorum: