Bu Blogda Ara

11 Ocak 2013 Cuma

PAZAR 14 SAAT

                                                         


Pazar günü 14 saat tv izledim.Futbol sezonu ara vermiş olsa da benim program doluydu.
Sabah 10.30'da kalkıp tv başına geçtim.Cmtsi gecesi kaçırdıgım iki NFL maçının ardarda tekrarını izlediğimde zaten 13.30 olmuştu.Hemen haftaiçi kaçırdığım ama kaydettirdiğim diziyi izledim.Devamında 15.00'de Türkiye Kupası Kadınlar finalini izledim(nba finali tadındaydı).Final sonrası araya film girdi.Çat bir dizi daha.20.00'de bu kez canlısından NFL maçı beni bekliyordu.Sonra bi dizi daha.23.30'daki NFL maçına ancak bi devre dayanabildim.
Şu kış gününde o battaniyeyi üzerime alıp koltukla bütünleşmek nasıl büyük bir keyif benim için.Bundan değil midir lakabımız Garfield.

Bu pazar da farklı değil programım.

10:00-14:00 NFL maçları battan.
15.30-17:30 Man.Utd-Liverpool
18:00-20.00 Arsenal-Man.City
20:00-23:00 Canlı canlı NFL
23:30-03:00 Canlı canlı NFL

Aralara dizi serpiştirirm mutlaka.
Sabırsızlanıyorum battaniyeme kavuşmaya.

Geçen sene blogda yer verdiğim Dünya Dart Şampiyonası şu an Lakeside'da devam ediyor.Çeyrek finaller dün başladı,bugün devam.Haftasonu erkeklerde,kadınlarda yarı finaller-finaller.
Tony O'shea-Wesley Harms yarı finalde kapışacak.

Pztsi Australian Open başlıyor.İki hafta yakın takip
Türk iki sporcu(Marsel ve Çağla) elemelere iyi başladılar.En azından iki tur görmelerini( özellikle Çağla) istiyorum.

Sporda Ocak tempomuz iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder