Bu Blogda Ara

11 Ocak 2013 Cuma

KIYAMET

Geçen ay Mayaların kehanetiydi,kıyametti bayagı bir gündem meşgul oldu.

Bencil olduğum için kıyametin ben hayattayken kopmasını tercih ederim.Benden sonra yaşam olmasın.Ben yokken hayatın güzellikleri başkaları tarafından yaşanmasın isterim.İnsanoğlunun son yaşayanı grobbelaar desinler.Kim kime diycek ki?

Geçen gün deprem oldu.Saros Körfezi 6,2 şiddetli.
İlk defa hissettim depremi.Değişik bi duyguymuş.Sağa sola gidişi gördüm.3-4 saniye sürdü galiba,midem bulandı.Demek böyle oluyormuş deprem.
99 depremini bile hissetmemiştim.Rumble Fish'in videoda paylaştığı English Bulldog gibi değil bildiğin öküz gibi uyuyordum.Bittikten sonra arayıp uyandırdılar.Yazlığa gel dediler.Ne yazlığı benim dershanem başlıyo kadıköye gitcem dedim:))

Anlayacağınız Mayaların kehaneti benim için bir fırsattı,olmadı.Bir dahakine artık,bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder