Bu Blogda Ara

3 Kasım 2012 Cumartesi

Veli Toplantısı

Gerek ortaokul, gerekse lise yıllarında karnımın en çok ağrıdığı günler veli toplantısının olduğu günlerden bir önceki gecelerdi...Asla çok iyi bir öğrenci olmadım, hiç bir sınavdan 100 almadım, devamsızlıklarım oldu, okulda mektuplaştığım kızlarla ortaya çıkan mini skandallarım oldu, ilk kız arkadaşımın abisinden sağlam dayak yedim (sonra abisi olan kızlardan uzak durdum), kopya çektim, yalanlar söyledim, ödevleri hep son dakika ve son akşam yaptım gibi gibi gibi...

Önemli olan bu yaptıklarımın hiç ama hiç bir zaman yöneticilere gitmemesi, disiplin kurullarında ismimin geçmemesi belki de en büyük şansımdı...

Ama o veli toplantıları yok mu veli toplantıları...hep ailemden saklamaya çalışırdım veli toplantısı çağrılarını...ama yaşadığınız yer küçükse, babanızda o yerde önemli bir görevdeyse yapacak bir şeyiniz olmazdı...neyse ki babam hiç bir zaman o toplantılara iş yoğunluğu sebebiyle ya da benim unutkanlığım ! sebebiyle katılmadı...ama benim her veli toplantısından önceki gecelerde karnıma ağrılar girdi ve uyuyamadığım anlar oldu...

Dedim ya öğrencilik hayatımda iç 100 hedeflemedim, eğer 60 ise geçme notu hep 60 a oynadım...Üniversite de vizelerinden 70 aldığım derslerde geçmeme yardımcı olacak olan 45 i aldıktan sonra üstünü istemedim...

Bugün 4 yaşındaki kızımın ilk veli toplantısı için aat14:00'te eşimle okulunda hazır bulunduk. İlk defa veli toplantılarının eğlenceli olduğunu fark ettim...Arabada toplantıya giderken karnımın ağrıdığı günleri hatırlayıp ince de olsa bir sızıntı hissettim içimde...

Neyse ki her şey yolundaydı...Hatta kızımın göster anlat dersinde yaptığı sunum eskilerin deyimiyle koltuğumu kabarttı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder