Bu Blogda Ara

3 Kasım 2012 Cumartesi

Nasıl Yani...

Öncelikle iktidar yanlısı, yandaş Grobbelaara birkaç şey söyleyeyim. Güzel kardeşim, senin teşekkür ettiğin bakanlığın temsil ettiği zihniyet değil miydi herşeye siyaseti bulaştıran? Futbol Federasyonu seçimleri, Basketbol Federasyonu seçimleri vd. Formula 1' de Türkiye'ye gelmişti değil mi? Senin teşekkür ettiğin zihniyet getirmişti değil mi Formula'yı da... Hocam sermaye sıkıştığında yeni mecralar aramak zorundadır ve Türkiye'de o mecralardan biridir. Otu boku getirirler merak etme sen, siyasetin istemesine gerek yok, sponsorlar bir nakit akışı görürlerse, olur hepsi...ATP' de gelir, Dünya Kupası da...

Bardaki Grobbelaar yazısı ise şahane...Özlediğimiz Grobbelaar diyeceğim ama, neyini özleyelim, görmedik ki  kız arkadaşı olan Grobbelaar'ı... Keyifli bir ilişkileri olur umarım, tarihe de not düşeriz böylece...

Prodom 2010 Petit Verdot içme şerefine nail oldum sonunda. İçimi son derece keyifli, içtiğim şaraplar içinde boğazımı en çok yakan şaraptı herhalde... Şarap ve yolladığı kitaplar için teşekkür ederim Sevilen Şaraplarının İsabey Bağevi Müdiresi'ne :))) Devamını bekliyoruz efendim... Dersler de başlayacak en kısa zamanda herhalde... En iyi önolog ben olacağım bu piyasada :))) Rose, beyaz içmeye bile başlarım şarap uğruna...A. Nedim Atilla'nın Batı Anadolu Şarap Kültürü ise tam benlik. Tanışmayı çok isterim üstatla..Şarabın tadımından hala çok anlamasam da tarih ve şarap birlikteliğini hele de yaşadığım coğrafyayla ilişkilendirip anlatması şahane olmuş..

Uzun bir aradan sonra, ilişkim var diyebiliyorum artık...Herhalde 2 yıl olmuştu düzenli bir ilişki yaşamayalı. Özlediğimi söyleyebilirim... İlişkiyi ilişki yapan, yaşanılan güzelliklerin yanısıra yaşanılan tartışmalardır, yazın bunu bir kenara...Çok birliktelik yaşadım, hepsi son derece güzeldi ama hiç tartışmadığım birliktelik ilişki olamaz... Kavga etmiyorsan bir ilişkide, bu ya flört aşamasıdır ya da amacın farklıdır. Kendini farklı göstermeye çalışıyorsundur. Gerek yok Living a Lie kısmına... Evet gayet hızlı ilerleyen bir ilişkinin içindeyim, son derece de mutluyum. Devamının geleceğini düşünüyorum... Evet düşündüğünüz gibi yani... Birçok konuda farklı düşünmemize rağmen orta noktayı bir şekilde bulabiliyoruz galiba..Şimdiden söyleyebilirim, ileride olabilecek bütün olumsuzlukların sebebi ben olurum o değil...Biliyorsunuz artık, bazı şeyleri uçlarda yaşamayı seviyorum, kaptırdığım zaman ise köprüleri yakma konusunda son derece tecrübeliyim...Bu sefer oldu sanırım...Biz de İşler Güçler dizisinin manyağı olduğumuzdan, her ne kadar onun Ahmet Kural'a olan ilgisi beni biraz rahatsız etse de, Nazım'ın şiirinin ağırlığı aşağıdaki videonun yayınlanmasını sağladı. Hoşgeldin Kadınım........






2 tane de şarkı ekleyeceğim bloga.. İlki Old and Wise diğeri ise Babe Ruth - Living a Lie...Ne olursa olsun, dürüstçe yaşansın herşey... Kimseyi kandırmayın a dostlar, vicdanınızdır Tanrınız. Tanrınızı incitmeyin...










3 yorum:

  1. merhaba
    Nazımın şiirinin videosu kullanıcı tarafından kaldırılmıstır yazıyor.Sİzin tarafınızdan mı kaldırıldı yoksa vıdeodan kaynaklı bı sorun mu?
    ıyı geceler...

    YanıtlaSil
  2. merhaba adsız, videodan kaynaklı bir sorundu, yeni videoyu ekledim. benim tarafımdan kaldırılır mı hiç böyle güzel bir video? iyi sabahlar....

    YanıtlaSil
  3. eyvallah hocam,tamamdır.
    ıyı geceler...

    YanıtlaSil