Bu Blogda Ara

14 Ağustos 2012 Salı

Yorumsuz bir şarkı....


Grobellaar'ın Olimpiyatlar yazısından sonra bu şarkı kendimize getirir bizi.... içinde bulunduğum ruh hali bu işte, o yüzden yazı mazı yok bu ara :)))))))))) ahahahhahhahaha...böyle şarkı mı olur ya.......Ümit Besen sen nasıl bir efsanesin be, hayata bağlıyor insanı...Bu şarkı kesmezse Arif Susam'ın " Dübeş attım yek geldi / Bugün kızlar tek geldi / Bir gülüşe razıydım / On milyonluk çek geldi" sözleriyle kendinizden geçebilirsiniz efendim :))))) Yaşasın fantezi müzikkkkkkkkkkkkkk............


görür görmez sevdim seni
buldum dedim ben dengimi
bembeyaz bir gelinlikle
hayal edip durdum seni
utandım söyleyemedim
sevgimi hergün gizledim
bir gün anlatmak istedim
abi deyince vazgeçtim..

aynı anadan mı doğduk
aynı babadan mı olduk
bana abi deyip durma
severken kardeş mi olduk

sen aşkımsın sen sevdiğim
hayal ettiğim tek eşim
beni abin gibi sevdin
keşke seni görmeseydim

olamazsın sen kardeşim
olamam ben senin abin
bana sevgilim de artık
seviyorum seni zalim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder