Bu Blogda Ara

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Hayat işte, bildiğini okuyor yine...

Blogu açalı 1 yıl oldu. Grobelaar ile can sıkıntısını gidermek amacıyla açtığımız blog yoluna 4 kişi ile devam ediyor. Gerçi geçtiğimiz cumartesi 3’ e inebilirdi ama melekler yine korudu beni J Kötülere bir şey olmazdı değil mi? Yine olmadı, bu seferde yırttık galiba…Motor hasarlı biraz, ama hareket ediyor. Problem yok o zaman, kaldığımız yerden devam…Kaza esnasında yanımda olan kuzenime de selam çakayım, “güzel takla atıyorum değil mi kuziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii J J J” eee dediğimiz gibi “motorcular 2’ye ayrılır: düşenler ve düşecek olanlar”…
Şaka maka 20.000 tıklanma sayısına yaklaştık 1 yılda. 20.000 için ben yine sürpriz yaparım sizlere.
Not: Annem bilmiyor kazayı, aramızda kalsın JJJ
2 şarkı ekliyorum şimdilik. İlkini İstanbul’dan bir hanımefendi, benim çok depresif şarkılar dinlediğimi düşündüğü için yollamış, İkincisini de ben ona yollayayım. Camına taş atarım hanımefendi, orkestrayla gelirim evinin önüne, kızdırma beni JJJ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder