Bu Blogda Ara

19 Mart 2012 Pazartesi

Yeni ev, yeni hayat...

Ben taşınmaları pek sevmem...Neden ? Taşındığım evde bıraktığım hatıralar için...Şöyle bir düşündüğümde doğduğum evden taşınmamızı sayarsak sekiz kez taşınmışız. dördü beni dünyaya getiren ailem ile birlikte, ikisi yalnız başıma ve kalan ikisi de benim kurduğum ailem ile birlikte...
Neyse taşınmanın tüm zahmetlerini (doğalgaz, elektrik,su,telefon abonelikleri açtırmak - kapattırmak dahil) bir kenara bıraksam da en çok zahmeti o evden son defa çıkarken hissediyorum.
Anılarımı da taşımaya gönüllü bir nakliye firması bulamadım hala...

Yeni evimiz şimdiki evimizden daha küçük, bu yüzden bir çok eşyadan vazgeçmek durumunda kaldık. Vazgeçtiklerimizin yerini ünlü İsveç markasının (blogda reklam yapmak serbest - IKEA) depolama alanında  raf ve kısım numaraları belirlenmiş raflarında yer alan kartonlarla doldurduk. Bu arada evde gerçek mesleği bankacı ama perdelerini kaldırınca da iç mimar olan bir dişi kuş yaşadığını fark ettim. Atalarımızın söylediklerinin her zaman doğru olup olmadığını bilemem ama "yuvayı dişi kuş yaparmış hacı"

Resimde de görüldüğü gibi dişi kuş odaların ve odalarda kullanılacak eşyaları 1/100 ölçek kullanarak küçülttü ve yerleştirdi...Ne diyelim Allah herkese nasip etsin...  


3 yorum:

  1. amin!:-) ben de taşınmaları sevmem ama biz de ordan oraya derken bu konuda epey deneyimliyiz. yeni evinizde inşallah çok rahat edersiniz. daha küçük ama daha sıcak, daha sevimli olsun:p

    YanıtlaSil
  2. güzel dileklerin için teşekküler clea. Temel felsefe az eşya, daha çok kullanım alanı. feng shuici değiliz ama :)

    YanıtlaSil
  3. A, güle güle oturun, ne hoş. Çok sevindim, az eşya ve daha çok kullanım alanı fikrini destekliyorum.

    Ben de sevmem taşınmaları Saint, hiç sevmem hem de. Bundan bir önceki evden taşınmamda, ağlamışlığım bile vardır gizli gizli;) Sonra alıştım, bırak bu duygusal hâlleri dedim kendime, bilmem ki bırakabildim mi?

    Unutma, anılarının nakliyesini sen yapıyorsun, hepsi beyninde bir oraya bir buraya taşınıp duruyorlar. Hepimiz için böyledir bu, büyük hamallık;)

    Tekrar güle güle oturun diyorum, hiçbir şey keyfinizi bozmasın.

    p.s.: İlk gönderdiğim yorum yayınlanmayınca, ve sen beni "admine gidiyor yorumlar" diye uyarınca sanırım yorum yazılmıyor diye düşünmüştüm. Şimdi baktım, muhabbet başlamış bile;) Öyleyse artık buradayım, yanındayım. Sevgiler.

    YanıtlaSil