Bu Blogda Ara

22 Mart 2012 Perşembe

En kral tasarımcı bu blogda :)

http://lecool.com/istanbul/tr/interview/1723

Kapak tasarımcısına sorduk

BURAK ŞENTÜRK

Kapak çalışması arkasındaki fikir nedir? Aslında planlanmış bir çalışma değil. Sıkıntı, karnaval, kaos, mutlulu, korkular v.s. Artık adına kim ne derseOlabildiğince doğaçlama çalışmak insanı daha özgür hissettiriyor. Ben de bu sebeple kendimi dizginlemiyorumBöylece ortaya çıkanlar, onu ilk defa görenler kadar beni de heyecanlandırabiliyorBenim ödülüm de kendi hayal gücümü motivasyon aracı olarak kullanmak oluyor.
İstanbul sana ne ifade ediyor? Çaresizce  aşık olduğun ama sağlıklı bir ilişkiyi yürütemeyeceğini bildiğin bir sevgiliBir yanı mutlu, bir yanı da insanı hasta ediyor. Tehlikeli bir bağımlılık.
Rahatlamak, günün yorgunluğunu atmak için nereye gidersinEskiden Avrupa Yakası'nı tercih ederdim. Ancak son zamanlarda fazlasıyla kozmopolit ve dayanılamayacak kadar kalabalıkArtık Kadıköy yakasındaki mekanları tercih ediyorum. Daha sakinler ve evime de yakınlar
İstanbul’un sesi ne senceBüyük bir kakofoni. Bu karışıklığın kendi içindeki tuhaf uyumu da şaşırtıcı.
Bir gün için şehrin yönetimi sana verilse, yapacağın ilk şey ne olurduBeni tanısalar; inanın ki şehrin yönetimini bana vermek istemezler... 

1 yorum:

  1. çizgiler ve notalar da olmasa bu boktan dunya hiç çekilmezdi sanırım. eline sağlık usta.

    YanıtlaSil