Bu Blogda Ara

28 Şubat 2012 Salı

4 yıldır aynı nakarat...

 Zorunlu bir edit gerekti. Hem videoyu da değiştirdim. 26 Şubat Pazar günü aşağıdaki satırları yazmışım. Ertesi gün dizide ise aşağıdaki video yayınlanmış. Güzel tesadüf olmuş.

"Son dönemde tekrardan film izlemeye başladım. Neredeyse her akşam bir ya da 2 tane film izlemeye çalışıyorum. 4 yıldır ne yaptığımı doğru dürüst bilmiyorum açıkçası. Gittiğim yol nereye çıkar, sonu var mı, doğru mu yanlış mı, kazanır mıyım kaybeder miyim? Sadece bilmiyorum…  andropoza giren erkek gibi sürekli bir şeylerin peşinden koşuyorum. Şarap diyorum, 3 ay sadece şarap içiyorum, şarap okuyorum, bir film de tekila görüyorum, 2 ay tekila içiyorum, tekila okuyorum, işe sarayım diyorum, 2 ay çok iyi gaza geliyorum, yalnız olmalıyım diyorum,5 ay yalnız takılıyorum, biri olmalı diyorum, dayanamıyorum ayrılıyorum. Bunun gibi birçok şey, sonu neye varır bilmiyorum. Galiba bilmek de istemiyorum. Belki sadece durmam gerekiyor, sadece durmak..hiçbirşey yapmamak, hiçbirşey…"

"Senin fikrin kafamın içinde bir hayalet gibi ve ben o hayaletle uyuyorum her gece" :) Dün gece yayınlayamadım sinirden, şimdi yayınlayayım bari.... biraz mutlu olmak istiyorum sadece o kadar...

ya sonraki Turgut Uyar şiiri, şahane...Çok güzel dizisin be, çoookkkk....

Ne olur artık izin ver bana, tekrar birilerini sevmeme izin ver.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder