Bu Blogda Ara

6 Ağustos 2011 Cumartesi

Lost mu?

Dizilere karşı hep önyargım olduğumu söylemiştim, Ta kiiiiiiiii Burak’ ın “al oğlum şu Dexter’ ı bir izle” demesiyle, tuz buz oldu herşey…İlk göz ağrımdır her zaman belirtirim. Dexter’ın yerini hiçbir dizi tutamaz, belki Californication…  (Californication'u öneren de Berbatovs'dur ayrııııııııııııııııııııııııı)
Yanılmıyorsam Ocak 2010 filandı. Lost’un son sezonunun başlamasına 17-18 gün var. Grobelaar’la Cadde’ deyiz. Konu sikimsonik Lost’a geldi. Herkes Lost’tan bahsediyor falan…Grobelaar’da “izlesene oğlum sende” dedi. “Sebep” dedim. “Fena sarıo” dedi. “Peki” dedim. Bazı konularda acaip inatçıyımdır. 5 sezonda olmuş 110 küsur bölüm. Bölüm başına 42 dakikadan, 4620 dakika, kesintisiz 3 günden fazla sürer…Amacım son sezona başlamadan bütün bölümleri izlemek, inat ettim ya bi defa..önümde 17-18 gün var..”günde 2 saat uyku adam olana çok” deyip bütün bölümleri tek tek izledim arkadaş. Sonuç koca bir hüsran demektense, ulan 15 gün neye harcamadım ki deyip, gülüp geçmek oldu tabi…aklımda kalan tek sahne, daha önce paylaştığım kral desmond ile Penny arasındaki sahne oldu, gerisine sokayım…Her boka maydonoz Jack ile saçlarını düzeltmekle meşgul Sawyer ve klasik “ulan hangisine yar olsam” diyen Kate ve diğer fuzuli elemanlarla dolu bir paralel dünya zamazingosu olan bir dizi nihayetinde. Mevcut dünyayı çözemedik, paralel dünya neyimize ..Flüt çalmasını bilmeyen kuyruklu piano istemesin kardeşim…sonuç efsane Lost’u da bütün bölümlerini izleyerek bitirdik. Noldu? Eşşeğin s….
Daha sonra Fringe, House, FlashForward falan filan derken….hiçbirine ısınamadım. Şu an sadece Dexter ve Californication’u beklioruz…Gerisi hikaye…belki Akasya Durağı’na başlarım. Ahahahahha....Şu memleketin taksici dizisine ne ihtiyacı varmış be..Çiçek Taksi, Umut Taksi, Akasya Durağı..şaşırdım…Rumble şaşkın....Matilda'ya bağlarım şarkı ile...ahahha...atonal minds böle bişey, bağlamak istersen her türlü bağlarsın...

Not: İlk buluşmada aynı klipteki çocuk gibiydim (01:18 de kız, çocuğu kolundan çekiyor ya,aynı işte) bu olaya da şaşırdımmmmmmmmmmmmmm....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder