Bu Blogda Ara

14 Haziran 2011 Salı

Biraz da İlişkiler Üzerine...

Biraz da ilişkiler üzerine yazalım. Çıkardığımız tecrübeler üzerine. Tecrübe yani yaptığımız onlarca yanlışın birikimi. Arada bazı doğrularımız da olmuştur ama bozuk saat bile günde 2 defa doğruyu gösterdiğinden bu yazıda doğrulardan bahsetmenin anlamı da yok.
İlişkide karşı tarafta aranılan özelliklerden bir tanesi; uyumdur. Aman herşey de uyumlu olmaya çalışalım, aman karşı tarafı kırmayayım gibisinden. Beni en çok sıkan, kasan, ben olmaktan farklı hallere sokan zamazingoya uyum diyoruz.
Flört aşamasında herşey güzeldir, herkes hayranlıkla birbirini izler, hoşuna gider aykırılıklar. Değişik düşünceler, değişik algoritmalar heyecan yaratır organizmada. İşte bu dersin içinden, tam benim için yaratılmış. Yapamadığın, yapmaktan çekindiğin şeyleri karşındaki insanın yapmasını görmek hoşuna gider. İlişki ilerleyince yani alışkanlık başlayınca işler de değişir. Bir taraf her zaman muhafazakardır, korumak ister konserve misali. Sevme aşamasında hoşuna giden şeyler göze batmaya başlar. Uyumlu olma merakıdır işte. Topluma uyumlu olma, arkadaşlara uyumlu olma, aileye uyumlu olma, bildiğin bütün normlara uyumlu olma merakı.
Bırakın uyumsuz olsun bazı şeyler, çatışmanın diyalektiği diye bir şey var bu hayatta. Ne menem zevk alırsınız sevgiliniz ile aynı şeyleri düşünmekten, aynı yere gitmekten, aynı müziği dinlemekten. Ben bunları arkadaşlarımla, dostlarımla yapıyorum zaten. Sen benim sevgilim ol yeter, sana farklı duygular besleyeyim diğerlerinden. Beni geliştirmeye çalış, birşeyler katmaya çalış, bu aynı şeylerden haz alarak gerçekleşmez. Sıkıcı bir çift olur çıkarsınız, konuşamazsınız, çocuksu bir heyecan yaşayamazsınız sürprizlerden.
Evet başarılı olamıyorum ilişkilerimde, muhtemelen bütün suç da bendedir herhalde…çok iyi başlıyorum, ama gerisi gelmiyor…herkes ama herkes değiştirmek istio beni…bir hatun da “ ben senin bu halini sevmiştim zaten, aynı kal değişme” demedi..bir kişi demez mi ya..Kimseye karışmadım, ne kıyafetine, ne arkadaşlarına, ne okumadığı kitaba, ne dinleyemediği müziğe, herkesi olduğu gibi kabul ettim…Hata hep ben de oldu…İlgisiz Rumble Fish oldum…Çok içen Rumble Fish oldum…çok bilmem ne Rumble Fish oldum…Ben başta farklı mıydım ya…ben hep böyleydim…benim bu vurdumduymaz, rahat  halim ilginizi çekmemiş miydi? Eski ilişkilerinizde bunlardan rahatsız olduğunuzu söyleyen siz değil miydiniz? Niye herşeyi değiştirmeye çalışıyorsunuz karşınızdakinin…


Uzun lafın kısası; sonuç yine ayrılık oluyor tabi. Oysa biraz deli dolu olsa ilişkiler, rutine bağlamasa bir süre sonra. Yandaki kareyi çok severim. She’s So Lovely filminden bir kare. Sean Penn ve Robin Wright Penn. Şöyle deli dolu başlayan, devam eden bir ilişki istiyorum, çok mu şey istiyorum JJJJ Alın bu da yandaki karenin videosu.




Şarkılar ağırlıklı Tindersticks olsun bu sefer. Çok sağlam gruptur. Sewerim, her türlü sevdiririm.
·         Tindersticks – My Oblivion
·         Tindersticks – Another Night In
·         Tindersticks – Dying Slowly
·         Tindersticks – Bathtime
·         Tindersticks – Rented Rooms
·         Tindersticks – Are You TryingTo Fall In Love
·         Tindersticks – Buried Bones
·         Tindersticks – Can We Start Again
·         Tindersticks – Lets Pretend
·         Tindersticks – Desperate Man
·         Joy Division – Love Will Tear Us Apart

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder