Bu Blogda Ara

27 Aralık 2012 Perşembe

MİLLİ PİYANGO

Sloganının aksine çıkmaz,boşuna şansınızı denemeyin.

Çalışma hayatından bıkmış,bir an önce rahata kavuşmak isteyenlerin hayallerini süsleyen piyangodan tabi ki ben de aldım.Dün başladım almaya, devam edicem.

Geçen senenin son günü taktik belirleyip, her sokak başı piyango satan görevlilere merhaba derdim.Göz kontağı kurulduğu anda gözleri renkli olanlardan bilet almıştım.O totem de tutmadı.
Bu sene sağlak mı solak mı olduğunu sorarım,solaklardan alırım.Totemimiz bu olsun bu sene.

Dünkü adamdan bilet aldım hemen yanımızda bir görevli bitti."Benden de alın" dedi.Başka sefere dedim.Al dedi süprizim var alırsan söylerim dedi.Aldım ondan da.
Yaratıcı zeka hoşuma gitti.Biletlerin arkasına kaşe basıyolar.Kaşede de görevlinin ismi bulunuyor.Bizimki kaşeye cep telefonu numarasını yazmış:) Çıkarsa unutma beni dedi:) Diğer arkadaşımdan aldığın bilete çıkarsa yine beni ara dedi:)



Çıkarsa ararım ama çıkmaz dedim.Belli olmaz kader dedi.Dedim o kader kahpe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder