Bu Blogda Ara

12 Haziran 2012 Salı

İnleyen Nağmeler


"Bu yazı 13 yaş altı için uygun değildir,olumsuz olabilecek davranışlar içerir"

Sokağımız nezihtir.Bir wisteria lane değil belki ama yakındır.Adi suçlar yaşanmaz.Son bir ayda üst kat komşusunu iki kere polis ziyaret etti.Sanırım şikayet üzerine asayişi ber ve kemal etmeye geldiler.Kavga ediyorlar uzun zamandır.Bela falan okuyor kadın.Adam daha çok alttan alıyor.Zaten ikisine yan yana geldiklerinde bakınca ister istemez erkek tarafında oluyorsun.Bir sonradan görmüşlük var bu kadında.Ben alt kattan boş ol,boş ol,boş ol diyorum ama o da işe yaramıyor.

Pazar sabahı kalktım geceden kaydettigim nba dogu konferans 7.macimi izledim.Mezar ziyaretimizin biraz öncesinde otururken dışarıdan bağırışlar duymaya başladım.Kadının biri sokakta telefonda avaz avaz küfürediyor ama ne küfür.Küfürü severim,ağzım bozuktur ama bunları bir kadından duymak çok çirkin geldi.Ben de böyle mi görünüyorum dışardan diye düşündüm.Öyle görünüyorum diye küfürden vazgeçecek halimiz yok da (sinirlendirmeyin adamı) yine de bir duraksamadım degil.

Anladığım kadarıyla kadın sevgilisine küfrediyordu.

"Oyun mu oynuyoruz burda?"
"Git başkasını s.k"
"Gavat,dümbük"
"Senin ölmüş babanı ...."
"o.ç"
Bu sekilde yaklaşık 7-8 dakika inletti sokağı.Esmer bir kadındı.Teni bronzlaşmış.üzerinde siyah bir elbise,koyu uzun saçlar.Güneş gözlüğü de vardı.Daha çok 2.kadın gibiydi...

Rumble Fish burda al konuyu 2. kadınları anlat bize:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder