Bu Blogda Ara

5 Haziran 2012 Salı

Del Potro mu Rumble Fish mi?

Yoğun bir gündü be, sabah erken kalkıp nescafeleri gömüp spora gittim, 4 aylık aradan sonra yamuldum tabi. Bacaklar fena. Sonra iş işte, her zaman ki sıkıcılığındaydı yine. Tamam kabul ediyorum, Aceto abinin Ebue için dediği “Faul aldığında 3 hafta yok şeklinde kıvranıp, 30 saniye sonra ayağa kalkmasıyla da haklı bir şöhret edindi.” Cümlesini kendim için de kullanabilirim. Ne forget her i, daha bişey yaşamadan deyip, verdim kendimi Roland Garros’a…Vermez olaydım, totem yapıp bu zamana kadar yazı yazmadım, Del Potro ile Nadal Final oynarlar diye…Eboue’den daha beter bi niteleme daha uygun galiba bana : Federer karşısında 2-0 öne geçmesine rağmen 3-2 yenileceği gözlerinden anlaşılan Del Potro gibisin Rumble Fish. Tamam sakattın, eywallah diz problemi önemli, özellikle 2. Sette çok efor harcadın. Ama yapma be abi, böyle de bırakılmaz ki ya. Rumble Fish misin sen? Çok üzüldüm a dostlar çok. Üstüne Tsonga ellleriyle maçı Djkovic’e hediye etti. Tek umudum Nadal. Acıma oğlum, kim çıkarsa çıksın, en yakın arkadaşın Monaco’yu 2 oyun vererek (6-2, 6-0, 6-0) yenen adam, söz senindir artık.
Zizek abinin İstanbul’daki konferans görüntülerini bulup izledim. Linki de bu işte.  http://www.lacan.com/thesymptom/?page_id=1989   keyiflendim tabi bol bol…sonra dayanamadım efsane The Pervert’s Guide to Cinema’ yı izledim.
Yooo yooo bitmedi, 2 yıl sonra doğru dürüst mutfağa girip, şahane bir et yemeği yaptım. Yorumu kardeşim dediği için yazdım, bilmiyorum bana yemek yapmaktan bıktığı için mi söyledi acaba? Gaza geldim, yarın da yapacağım. Daha sonra bahçedeki çiçekleri suladım, şaka len şaka…İçtim yine. Hem spor yapmışım, hem yemek yapmışım, hem Zizek izlemişim, Del Potro elenmiş, bugün içtiğim içkiyi hakettim.
20.000 tıklanma için özel fotolar odamdan bu sefer. Geçen sefer motorsiklet fotolarını paylaşmıştık. Şimdi de bu bloğun meydana getirildiği odayı sizlerle paylaşayım. Sevgili abajurum, Jack abi, Camel soft, Milliyet Sanat, Altyazı, yatağın köşesindeki kaskım ve bolca kitap. Filmleri de sonra gösteririz artık.
30.000 için yine sürprizler olacak. Merakla bekleyin efendim…
Şarkı da şahane.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder