Bu Blogda Ara

13 Ocak 2012 Cuma

Lefter...

Grobbelaar demişti ya "Dünyanın gelmiş en büyük futbolcusu Messi'dir.Pele de Maradona da Messi'nin yanında hikayedir benim için." Görmediği futbolcu hakkında yorum yapmayı sevmez. Ben de katılırım aynı görüşlere. Gelmiş geçmiş en iyi futbolcu lafı çok iddialıdır, önemli olan oynadığın güzel futbolun yanında insanlığınla örnek olabilmek. Metin Oktay'ı az çok hatırlarım mesela, futbolculuğunu değil be yorumculuğunu. Hürriyet'te yazıyordu galiba. Maç öncesi yorum filan yapardı. O kadar meşhur olmasına rağmen, bir o kadar da mütevazi olması çok hoşuma giderdi. Lefter'i sadece marşlarda duyar, muhtemelen ölmüştür galiba, hiç piyasada yok derdim... Meğer ölesiye nefret ettiğim takımın efsane futbolcusu, ada da yaşarmış, mütevaziliğinden hiç gündeme gelmezmiş, çok sonraları öğrenince baya şaşırmıştım. Televizyon programlarında ki yorumcuların düştüğü halleri görünce, Metin Oktay'lar, Lefter'ler daha da büyüyor gözümde. Endüstriyel futbol ortaya çıkmadan, sadece en iyi bildikleri işi yaparak hayatlarını geçindiren bu insanlara saygı duymamak mümkün mü?  Aynı takımı tutmuyoruz ama aynı gün doğduğum için (22 Aralık) kendimi çok mutlu hissettim.. Güle güle Lefter, Metin' e selam söyle...



Tanımayanlar için .....Metin Oktay ile Lefter yanyana


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder