Bu Blogda Ara

15 Ekim 2011 Cumartesi

KURALAR

Kuralardan önce şunları düşünüyordum.
Takımların form durumuna bakıldığında belki de en istenecek takım portekizdi.ama ismi bile korkmaya yeter.
En istenmeyecek takım yine form açısından hırvatlardı.
Çeklerin ne yapacağı maç günü belli olurdu,tıpkı bizim gibi.

Bugün PS ne ise o gün Commodore 64(ayrı yazı konusu) oydu.Ve bugunun pes'i bnm icin o gün Emily Hugo Soccer'dı.Milli takım düzeyinde 8 takım vardı. Almanya, İtalya, İspanya, Fransa, İngiltere, Hollanda,İrlanda ve galiba Türkiye vardı.Saatlerce oynar bilgisayara karşı kaybetmekten bıkmazdım.Bıktığım anda da bilgisayar'a İrlanda'yı aldırır,yenerdim, morallenir yine büyüklere dadanırdım.Irish adamlar bana hep loser gelir senelerden beri. Çocukluk işte.
Bunun dısında mantıkende İrlanda istediğim eşleşmeydi.Hem daha önce playoffta elemiştik,hem oyun anlayışları bizim defoları ortaya çıkarmaya yetmeyebilirdi hem de yeni bir eşleşmeydi.Hırvatlar ve Çekler sıkabilirdi.Ama ya dünya kupasındaki fransa-İrlanda maçının diyetini uefa ödemeye kalkışırsa???

Futbolu yöneten abiler 2008'den beri büyükleri(parayı) korumak adına playofflarda da seribaşı olayı cıkardı.Bosna hersek gibi yükselen bir takım Portekizle eşleşti.Umarım turu geçerler ve hevesler kursaklarda kalır.Aynı düşüncelerim Estonya içinde geçerli.Yukarda bahsettiğim diyeti ödemek için en güçsüz takımı ayarladılar İrlanda'ya.

Hırvatların form durumu beni niye korkutmus anlamadım.Gürcistan'a kaybetmişler, Yunanistan'ı sahalarında bile yenememişler.Bizim gibiler ama bize karsi iki hatta üç kere motiveler.Zaten içlerini döktüler.İntikam diye yırtınıyorlar.Saha avantajı onlarda,seyirci avantajı onlarda cok zor eslesme.

Karadağ-ÇekCum ortada diyerek suprize oynuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder