Bu Blogda Ara

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Fenerbahçe vs Galatasaray

Babam fanatik Fenerlidir. Soğuk bir kış gününde,(bizi fena yenmişlerdi)  Rumble Fish sıcak oda da kalmayı hak etmiyor diyecek kadar..Hayatımız böyle geçti. Birbirimizi kızdırmakla, biz yendiğimiz zaman babamı kızdırırdım (az da olsa), babam da her seferinde beni.
Şimdi şike olayları ortaya çıkınca, küme düşürme olayı da gündeme geldi. Fenerbahçe küme düşemez, düşmemeli, düşmesin. Bize futbolu sevdiren Galatasaray-Fenerbahçe rekabeti değil miydi? Hayatımın 1/3 ü, Galatasaray’ın Fenerbahçe’yi Kadıköy’de yenme ihtimalini severek geçti. 11 yıl be 11 yıl. Matilda’yı o kadar beklemem inan. İstanbul’da uzun bir süre Kızıltoprak’ta oturdum, stadın 100 metre ilerisinde. 2 haftada bir Fenerbahçelileri tam da evin önünde görerek daha bir motive olurdum.
Bir -ne yaptığını bilmez- yönetim yüzünden koca bir camia kaosa sürüklenmemelidir arkadaş. Ver bu işi yapanlara hak ettiği cezayı olsun bitsin. Bir daha sporla uğraşmasınlar, stada giremesinler, zaten Fener camiası yeterli cezayı verir onlara. Ama bu rekabete gölge düşmesin hocam.
İdollerimiz vardır bizim; Metin Oktay’lar, Can Bartu’lar…geçen gün Ziya Şengül’ü dinledim Tv’de..Futbolu bu ülkeye sevdiren adamlardır bunlar. Yazıktır be, bu adamları bu hallere düşürmeye kimsenin hakkı yok.
Şikenin şifreleri neydi?
“Ekinler büyüdü mü?
Ekinler yeşerdi mi?”
Çarşıya selam ederek şöyle bitirelim…"Ekinler dize kadar Fener" ama biz aynı yolun yolcusuyuz, sen küme düşemezsin…Bir yarımız eksik kalır ikimizin de.
Not: Video +18 arkadaşlar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder