Bu Blogda Ara

3 Haziran 2011 Cuma

KARABORSA

Interpol güzeldi. Kalabalık fena değildi.
Fırsatım olsaydı 'Summer Well'i niye çalmadınız diye sorardım.Zaten 80 dakikada bitirdiler konseri.Haftaici zor oluyor bu konser isi.Yaslanıyoruz,yoruluyoruz artık,hakkını veremiyoruz tepinmenin.
Sloven Nachbar da konserdeydi.Hip-hop tayfası vardı yanında.Bir an düşündüm basketbolu bıraksa da hip-hop yapsa daha mı başarılı olur acaba? Şöhretli meraklısı rumble fish hemen foto çektirdi:))

Kapıda çok karaborsa olayı döndü.Milletin biletini içerde yırttırmadan alıp dışarda aynı bileti tekrar tekrar sattılar.Abarttılar bu sefer. Üşengeçliğimden yıllarca tribüne girmek için bilet peşinde koşmak yerine bunların rantına ortak oldum.ben de suçluyum bir nevi.Artık karşıyım ama.Hıncal Abi nasıl trafikte yapıyorsa ben de bunların mufettisligini yapıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder