Bu Blogda Ara

10 Mart 2013 Pazar

CHECK UP

Kan vermek için odaya girdiğimde kızıl saçlı beyaz önlüklü kadın görevli hatırımı sordu.Cevap verdikten sonra kolumu sıyırmamı istedi.Sonra damarımı ararken elinizi yumruk yapın dedi.O sırada haliyle şişen pazuma dokundu.Dokunduğu sırada gözlerime baktı.Diyaloğa bakın:

Kadın: çalışıyor musunuz?
Ben: hayır çalışmıyorum,uzun zamandır çalışmıyorum( spor yapıp yapmadığımı sorduğunu düşünerek)
Kadın: sıkılmıyor musunuz evde oturmaktan? ( meğerse iş hayatımı sormuş ::)))

haliyle bozuntuya vermeyip yok,sıkılmıyorum dedim ama olayı idrak ederken ki mimiklerimi o da arkadaşlarına anlatmıştır heralde:))

değişik bir tipti. ikizler erkeğinin beynine girmek lazım cinsellik önemli değil falan dedi. önceki diyaloğun şaşkınlığıyla devam edemeyip onayladım.

Check up sonuçlarına göre yaşıycam. yazılara devam..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder