Bu Blogda Ara

21 Eylül 2012 Cuma

OTELDEKİ KORKU


Bir kaç hafta önce bir arkadaşım geldi İstanbul'a.Otelde buluşup takılalım dedik.Bu giriş çok eşcinsel oldu,değiştiriyorum.
Bir kaç hafta önce iş sebebiyle İstanbul'a gelen bir arkadaşımla sözleştik.Otelin lobisinde buluşup dışarı çıkacaktık.Taksiden inmek üzereyken geldiğimi haber vermek için aradığımda açmadı.eyvah dedim sızdı bu.o sızmanın ilk yarım saati fena olur, içmeye de erken başlar.Otelde lobide oyalanırken sabırsızlıkla 10 kere aradım ama uyandıramadım.resepsiyondaki görevliye maruzatımı anlattım.Otel telefonundan odasını aradık dana duymuyor.öküz gibi uyuyor.
Kurmaya başladım.Ya duş alırken kayıp kafayı vurduysa,kanlar içinde yere yığıldıysa,bilincini kaybettiyse.
Görevliye endişelenmeye başladığımı odaya birilerini yönlendirmesini istedim.İlgileneceğini söyledi.Bu arada telden aramaya devam ettim.Dakikalar ilerledikçe evham kelimesini uzun zaman sonra içimde hissettim.Ya hakikaten bir terslik olduysa geçen zaman hayatına mal olursa,
Resepsiyonisti ikinci kez uyardım,telaşlanmaya başladığımı söyledim,bir kez daha beklemeye başladım.

O anda şu empati dedikleri şeyi yaptım.Dışardan adamın biri geliyor.Şu şu isimli kişiyle buluşcaktım telefonla ulaşamıyorum odasını arar mısınız?Odasına birini yönlendirin.Her gelenin sözüyle odaya mı dalcaklar,adam müsait olmayabilir,izinsiz odaya girildiği için dünyanın tantanasını yapabilir.

Daha bir çaresizlikle olay çıkarmaya yönelik 3.kez resepsiyona ilerlerken bizimki karşımda belirdi.

Odaya girmişler.Dirsek 45 derece açıyla koca kafası elinin üstüne tv'ye bakarken uyuyakalmis o pozisyonda.Dürtmüşler,beyfendi arkadaşınız size ulaşamıyor aşağıda bekliyor,bizimki bayağı korkmuş.Düşensenize herifin biri odana giriyor,seni uyandırıyor,o sersemlikle...

1 yorum:

  1. grobbelaar o bahsettiğin korkuyu rumblefish bize o kadar çok yaşattıki... bir keresinde kadıköyde oturduğu eve mağazadan çalışan bile göndermiştik gitsin baksın diye...oteldekileri saymıyorum bile...

    YanıtlaSil