Bu Blogda Ara

20 Haziran 2012 Çarşamba

İSTANBULLULAR AĞLAMAYIN

İstanbul'da bir gününü geçirmiş dünya üzerindeki kime sorsanız ,ilk ağzından çıkan kelime trafik olur. Konser vermeye gelen Imany de aynı şeyi söyler herhangi bir turist de.Yabancılar tamam da bizim halkımız niye isyan eder hala anlamıyorum.Yahu kardeşim biz kalabalık bir şehiriz.Her yol çalışmasında her trafik yaşandığında isyan etme.Alış artık.Beğenmiyorsan defol git bu şehirden.80 tane daha şehir var memlekette.Başka yerde yapamayacaksan da otur oturduğun yerde kapa çeneni.

2.köprü tadilatta 3 ay boyunca.Sırasıyla 3er şerit kapalı.Okulların kapanmasıyla başladı çalışma.Gerekli ki üzerinden günde binlerce araç geçen köprü bakıma alındı.Hiçbir şeyi beğenmeyen toplumumuz yine car car konuşmaya başladı.Ne yapıcaklar sen isyan ettin diye bakımı erteleyecekler mi?

Evim suadiye, işyerim beylikdüzü.1.kopruden 50 km,2.kopruden 70 km.Arabayla da gitsen metrobusle de gitsen deniz otobusuyle de gitsen 2 saat. Bazen 3 saat de oluyor.6 senedir böyle.Senede İstanbul'da arabayla 40bin km de yaptım 50bin km de yaptım.Anadolu tarafı çocuğuyum,Avrupa tarafını sevmiyorum taşınmıyorum da.Trafik yoğunluğu da umurumda değil,ben seçimimi yaptım,sonucuna da razıyım.

Ağlayanlar için tekrar ediyorum defolup gitsinler bu şehirden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder