Bu Blogda Ara

1 Mayıs 2012 Salı

Paradigma mı ? Parametre mi ?

Bu hafta biraz farklı olacak bizim için...Kızımızı anneannesine bıraktık, bu hafta onunla kalacak. Yaz gelince bunu sık sık yapıyoruz çünkü anneannesinin evinin önünde kocaman bir bahçe, 1 elma ağacı, 1 erik ağacı ve bir üzüm var. En az 3 kedi, olabildiğince börtü, böcek ve olmazsa olmazı kova, tırmık, kürek var. Çocukken insanın sahip olduğu şeylerin niteliksel ya da niceliksel bir önemi yok, çocuklar herşeyden herşeyi yapabiliyor. Bir terlik anında arabaya, bir yoğurt kabı anında kovaya dönüşebiliyor...

Neyse kızımız evde olmadığı için ben de yaklaşık 18:30 da evde olduğum için bazı planlar yapmayı palnlarken (birden boşluğa düşme yani yapacak çok şey varken ne yapacağına karar veremeyip hiç bir şey yapamama sendromu da diyebiliriz bu duruma) evde bazı odalarda elektrik olmadığını fark ettim. İşin ilginç yanı sigortalar atık değildi. Bedaşıydı, site yönetimiydi, apartman görevlisiydi derken hooop saat 19:30 oldu.
(Elektrikten anlarım, elimiz çok şükür alet tutar:)


Bir bankacı eşiniz varsa "Allah'tan" size sabır dilemekten başka bir şey gelmez elimden...Eşim geç kalacağını servisle gelemeyeceğini ve kendisini gelip almamı istedi telefonda...Yok yaaa, dedim, elektrikçi bekliyorum gelemem dedim, sen kendin gel dedim...O da söylenip söylenip tamam dedi...Tam derin bir oh çektim telefon tekrar çaldı, site görevlisi sayaçta problem olduğunu, hallettiğini söyleyince yine boşlukda buldum kendimi...

5 dakika sonra kendimi yolda buldum, hayır diyemiyorum :), sonra yolda trafiğin sıkıştığı  bir anda otobüs durağında Fenerbahçe formalı birine dikkatlice bakınca eski güvenlik görevlisi arkadaşım olduğunu fark ettim. Hemen durup onu da aldım, yolumun üstü bırakırım diye...Derken bir kız çocuğunun dünyaya geldiğini, 40'nın çıkmak üzere olduğunu söyleyince çok sevindim. Akşam 21:30 da çocuk görmedeydik...Eve gelişimiz 22:00'yi buldu...

Şimdi ne alaka ? Ben eve 18:30'da gelirken kahve içip, kitap okuyup, salondaki koltukta uyuyakalmayı, eşim gelince de aaaa ben uyumuşum dışardan birşey söyleyelim demeyi hayal ederken neler oldu...
Hayatın parametreleri farklı işledi, paradigmalar farklı paradigmalara dönüştü...

Bu akşamın özeti...İnsanlar plan yapar, Tanrı gülümser...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder